just banter m8. Dessutom än en gång var uttrycket okej när annan känd forumprofil använde det ;kr;);)Fattigmansplatina? Skärp dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
just banter m8. Dessutom än en gång var uttrycket okej när annan känd forumprofil använde det ;kr;);)Fattigmansplatina? Skärp dig.
just banter m8. Dessutom än en gång var uttrycket okej när annan känd forumprofil använde det ;kr;);)
Haha har ju lagt upp bild? Slänger en här också!
Funderade just på att din sett blek ut? Var den förra inte blå? Eller whats up med det?Ny urtavla med rätt isblå nyans.
Den var typ blå fast ändå inte. En jävla röra det där. Samma tavla enligt RolexFunderade just på att din sett blek ut? Var den förra inte blå? Eller whats up med det?
Wtf! haha!Den var typ blå fast ändå inte. En jävla röra det där. Samma tavla enligt Rolex
Den var typ blå fast ändå inte. En jävla röra det där. Samma tavla enligt Rolex
Ny urtavla med rätt isblå nyans.
Lämnat in den på kaplans. Men den är typ silver. Här är en oredigerad bild i liknande ljus :Hade varit kul att se tavlorna bredvid varandra. Har du kvar den andra också?
Nej. Det ska synas att det är en platina-DD. Dessutom är blått objektivt den bästa färgen på urtavla. I alla klockor. Alltid.@Apansson Varför bytte du? Är det inte häftigt om den är lite udda??
Nej. Det ska synas att det är en platina-DD. Dessutom är blått objektivt den bästa färgen på urtavla. I alla klockor. Alltid.
Tack! Äh, hela poängen med Rolex är att det ska synas. Det i folkmun lyxigaste klockmärkets paradmodell i den finaste metallen. Självklart ska det vara "rätt" urtavla. Med is.Ok, i see. Jag hade inte bytt, men grattis till nya tavlan då
Tack! Äh, hela poängen med Rolex är att det ska synas. Det i folkmun lyxigaste klockmärkets paradmodell i den finaste metallen. Självklart ska det vara "rätt" urtavla. Med is.
Lämnat in den på kaplans. Men den är typ silver. Här är en oredigerad bild i liknande ljus :
Info i denna tråd: http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=402229
Snyggt! Den blekta va lite kul, men svårt att slå den där.Ny urtavla med rätt isblå nyans.
Det enda som saknas på den där är isade bandhorn och mittlänkarSnyggt! Den blekta va lite kul, men svårt att slå den där.
Paradmodell skulle jag nog säga är denna:
Vitmetall är för fegisar som inte vågar gult. Dock trevligt för dig att du äntligen hittat det du sökt, det skojar man inte bort.Tack! Äh, hela poängen med Rolex är att det ska synas. Det i folkmun lyxigaste klockmärkets paradmodell i den finaste metallen. Självklart ska det vara "rätt" urtavla. Med is.
Snyggt! Den blekta va lite kul, men svårt att slå den där.
Hade jag varit kontorist hade jag nog tänkt fler gånger - men platina är helt enkelt mer praktiskt för mig. Klockor ska ju användas också!Vitmetall är för fegisar som inte vågar gult. Dock trevligt för dig att du äntligen hittat det du sökt, det skojar man inte bort.
Daytona som paradmodell? No way. den där kanske är dyrare och finare som ensam klocka, men DD är ju Rolex "grej"Snyggt! Den blekta va lite kul, men svårt att slå den där.
DD är kung, alltid!Daytona som paradmodell? No way. den där kanske är dyrare och finare som ensam klocka, men DD är ju Rolex "grej"
DD är kung, alltid!
Vad blev det?Nytt på väg in
Grym!!18238 L-serie från 1990
Wow grymt! Släng upp bilder på hela paketet sen Grattis!18238 L-serie från 1990