Majoren
Basic
Wow grymt! Släng upp bilder på hela paketet sen Grattis!
Tack! Det ska jag absolut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow grymt! Släng upp bilder på hela paketet sen Grattis!
18238 L-serie från 1990
Favoritkombon! Så galet nice med grön tavla till gulguld
Favoritkombon! Så galet nice med grön tavla till gulguld
Riktigt nice, grattis!
Tack!
Orsak till inköp är till stor del att skylla på dig och Affe Påtaglig risk att det blir en "forum-copycat"
Satan va gött det ser ut! Gtg på den södra spetsen nästa sommar?Alltid kul med inspiration!
Dessutom funkar den kanon som strandklocka.
Satan va gött det ser ut! Gtg på den södra spetsen nästa sommar?
Den är bra!Blått är gott
Den är bra!
Ja, rätt ok. Tills man har råd att ta sig ur misären och skaffa en bra PP. Måste bara ha en grön tavla till den med.
Bild från den lilla GTGn idag
Jävla banque faqué-queensNi med DD:s - Spridda skurar hur ni ställer klockan
Kul att ses! Bra klockor på den där stubben asså.Bild från den lilla GTGn idag
Grymt bra line-up!Bild från den lilla GTGn idag
Grymt bra line-up!
Så snygg, gick in själv på chrono (e iofs där hela tiden) och då låg din kvar där, ej markerad som reserverad heller för jag var nära på att dra ett meddelande till säljaren innan jag såg din post här18238 L-serie från 1990
Tack! Ja, har stressat lite över det där då pengarna var överförda till chrono redan i måndags. I dag svarade han dock att klockan är skickad och kort därefter kom samma besked från UPS. Bara att hoppas att paketet också innehåller vad som lovatsSå snygg, gick in själv på chrono (e iofs där hela tiden) och då låg din kvar där, ej markerad som reserverad heller för jag var nära på att dra ett meddelande till säljaren innan jag såg din post här
Grattis, men lite fel tråd?Hello folks! Är så väldigt nöjd med min 17014 på bilden här.. är smått förälskad i quartzen.. kul hur sånt ändras.. En 17013 fullset är på ingång oxå och då åker den såklart upp här Trevlig kväll!
Dags att plasta av?Chocolate
Fantastisk!