Skrämmande bra!Chocolate
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skrämmande bra!Chocolate
Fantastisk!
Satte du stenarna i örat eller!? Vad har häntIngen riktig Rolex längre, inte sant @DG_STHLM ?
De satt SUPERSNETT på urtavlan nån jävla påtänd bajare i Schweiz som gjort den tavlan typ fick låna denna tavla från Rob medan min gamla reklamerasSatte du stenarna i örat eller!? Vad har hänt
Men satan, oflyt. Men sjukt bra service. Hoppas det löser sig fort! Ser ju jävligt under radarn ut med den tavlan de satte iDe satt SUPERSNETT på urtavlan nån jävla påtänd bajare i Schweiz som gjort den tavlan typ fick låna denna tavla från Rob medan min gamla reklameras
Under radarn är för fjantar.Men satan, oflyt. Men sjukt bra service. Hoppas det löser sig fort! Ser ju jävligt under radarn ut med den tavlan de satte i
Sååååååå ja! Nu har du rätt inställning.Under radarn är för fjantar.
Schysst!WG trouble
Sååååååå ja! Nu har du rätt inställning.
Har väl alltid haft rätt inställning angående det Rolex har man för att SKRYTA!!!WG trouble
Sååååååå ja! Nu har du rätt inställning.
Tack Rob!
Tack!Ser bra ut!
Caset på 18238 är något tunnare. De ligger runt 100 i fint skickÄr det någon mer skillnad på 18038 och 18238 än att det är double quick set på den sistnämnda?
Undrar även vad ett ungefärligt pris på dem två ligger på?
18038 har enligt sägnen en lite fetare boett. Stämmer bra enligt mina upplevelser också - men som med allt vad gäller Rolex så är inget bekräftat eller dementerat.Är det någon mer skillnad på 18038 och 18238 än att det är double quick set på den sistnämnda?
Undrar även vad ett ungefärligt pris på dem två ligger på?
Caset på 18238 är något tunnare. De ligger runt 100 i fint skick
18038 har enligt sägnen en lite fetare boett. Stämmer bra enligt mina upplevelser också - men som med allt vad gäller Rolex så är inget bekräftat eller dementerat.
Prisläget är ungefär samma, 90-120k beroende på skick och tavla.
En 18038 startar väl fan inte på 90? Orimligt.18038 har enligt sägnen en lite fetare boett. Stämmer bra enligt mina upplevelser också - men som med allt vad gäller Rolex så är inget bekräftat eller dementerat.
Prisläget är ungefär samma, 90-120k beroende på skick och tavla.
Dressigt men var FAN ÄR MIN IS?! Kämpa Rob!!
En 18038 startar väl fan inte på 90? Orimligt.
(Förutom på K&S kanske, som så ofta är 10-20% dyrare än vad det bör vara..)
Blir ofta förvånad över att folk är så prismedvetna och globala i sitt tänk, men att K&S ändå blir någon slags micromarknad. En average 18038 kan kosta 75 överallt i världen, samt på K&S - sedan pröjsar någon 95 (kanske för ett väldigt bra ex) för en 18038 på KS och helt plötsligt startar dom typ där.Haha stiligt, första gången jag ser en kavaj på dig!
Eller hur, jag köpte en 18038 med allt utom oystertag och ytterbox för 84 i våras..... Iofs väldigt billigt för en opolerad DD med Box o papper med mera men det finns fortfarande.
Däremot tycker jag k&s är billigt på en del grejer, ibland till och med DDs. Men förstår ditt drömpris resonemang.
Precis så, vill minnas när k&s va heeeeelt dött i våras och någon förklarade avdelningen som "en liten krets med 20åringar som flippar för nån tusing tills marknaden stannar"Blir ofta förvånad över att folk är så prismedvetna och globala i sitt tänk, men att K&S ändå blir någon slags micromarknad. En average 18038 kan kosta 75 överallt i världen, samt på K&S - sedan pröjsar någon 95 (kanske för ett väldigt bra ex) för en 18038 på KS och helt plötsligt startar dom typ där.
Och de som har sina klockor ute i månader innan det händer sitter oftast bara och säger "de startar där på C24".
Det är ju sant. Folk behåller hellre klockor tills de dör än att förlora nån tusenlapp.Precis så, vill minnas när k&s va heeeeelt dött i våras och någon förklarade avdelningen som "en liten krets med 20åringar som flippar för nån tusing tills marknaden stannar"
75 för en rimlig 18038? Låter billigtBlir ofta förvånad över att folk är så prismedvetna och globala i sitt tänk, men att K&S ändå blir någon slags micromarknad. En average 18038 kan kosta 75 överallt i världen, samt på K&S - sedan pröjsar någon 95 (kanske för ett väldigt bra ex) för en 18038 på KS och helt plötsligt startar dom typ där.
Och de som har sina klockor ute i månader innan det händer sitter oftast bara och säger "de startar där på C24".
Och precis det är problemet.75 för en rimlig 18038? Låter billigt