Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mäktig tavla!Precis blivit med första daydaten. Fan så bra det känns
Som den gamla Tusen apor-profilen Style by mats-mats hade sagt. Gaaah!På fredagar ska man väl schteeeka och vara allmänt oskön eller hur är det nu?
OMÅTTLIGT FräcccccckkkkkkTPrecis blivit med första daydaten. Fan så bra det känns
Happy FriYay!
Jag tycker vackra klockor som den där förtjänar åtminstone ett fint läderarmband och inte ett perlon. Men det är bara jag.
Skulle det inte funka med läder på kundmöte?Både ja och nej. Blir grisigt att bada med läderband, just därför perlon är så bra. Sen känns det rätt avslappnat och gör det möjligt att använda daydate även i kundmöten.
Perlonbandet sliter på stiften och boetten. Tänk på att klockan är i guldBåde ja och nej. Blir grisigt att bada med läderband, just därför perlon är så bra. Sen känns det rätt avslappnat och gör det möjligt att använda daydate även i kundmöten.
Snyggt! Stort grattisPrecis blivit med första daydaten. Fan så bra det känns
Tack, det håller jag med om!OMÅTTLIGT FräcccccckkkkkkT
Väldigt onödigt att vilja gå under radarn.Lite får väl klockan tåla tycker jag. Har aldrig sett eller hört talas om någon som "pajat" sin DD pga stålstift mot guld (det jag har). Självklart kan det slita om den sitter "rassligt" men jag har den rätt tight och således blir det minimalt med friktion.
Jo självklart funkar läder på möten, men perlon går ändå mer under radarn - tycker jag.
Jag förstår inte ens varför det inte skulle funka med presidentlänk...Skulle det inte funka med läder på kundmöte?
Guld sticker ju i ögat på folk, det är ingen nyhet. Men guldklocka på läderband har ju halva befolkningen.Jag förstår inte ens varför det inte skulle funka med presidentlänk...
Ja tyvärr är det ju så.Guld sticker ju i ögat på folk, det är ingen nyhet. Men guldklocka på läderband har ju halva befolkningen.
Men... vadå, man har väl en daydate för att det är en ikon som ska synas? Det, samt att det är den mest mångsidiga klockan som existerar!Apansson, du tolkar "gå under radarn" felaktigt. Med "gå under radarn" menar jag "inte skrika högst" bara för att man kan eller vill.
Mycket bra!Precis blivit med första daydaten. Fan så bra det känns
Jag känner mer att man inte behöver utspegla en fräck eller skrytande bild om man äger/bär denna. Man bär upp klockor med personlighet! Tror många människor också inser det ganska fortGuld sticker ju i ögat på folk, det är ingen nyhet. Men guldklocka på läderband har ju halva befolkningen.
99 av 100 människor har inte personligheten att bära upp en DD på länk. Speciellt inte klocknördar.Jag känner mer att man inte behöver utspegla en fräck eller skrytande bild om man äger/bär denna. Man bär upp klockor med personlighet! Tror många människor också inser det ganska fort
Ser lite repig ut, men den känslan är också skön på något vis (vintage/använd). Tycker det finns fulare tavlor än den där, inte behöver du vara ledsen för den där läckerbitenTisdagsbumpar och lägger in en bild på en saknad DD, trots tristaste tavlan
Håller inte med om den teorin, men förstår lite vad du menar.99 av 100 människor har inte personligheten att bära upp en DD på länk. Speciellt inte klocknördar.
Jag tycker att jag är helt rätt ute, om något överdriven..Håller inte med om den teorin, men förstår lite vad du menar.
Den va skönt "putsdukspolerad" av en och samma ägare sen 1983, och bra manschettsliten!Ser lite repig ut, men den känslan är också skön på något vis (vintage/använd). Tycker det finns fulare tavlor än den där, inte behöver du vara ledsen för den där läckerbiten
Tycker det ger en viss personlighet till klockan. Man vill ju inte dra en butikspolering på den i onödanDen va skönt "putsdukspolerad" av en och samma ägare sen 1983, och bra manschettsliten!
Haha, sant! Därför man är blyg och feg och kör vitmetall...Jag tycker att jag är helt rätt ute, om något överdriven..