Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan så fin!Mykonos hälsar min OQDD välkommen. Har säkert sett 100+ Rolex-klockor på ön men ingen oysterquartz än...
Svensk dag också! Mycket braKostar väl som 1/4 länkbit men kul
Svensk dag också! Mycket bra
Stella = fejk.
Så det är ersättaren till vitgulds-DDn?Jäkla nöjd med tanke på att den gick för under 500
Nä, sorry. Var ett skämt om att stellatavlorna är en sån djungel så det är sjukt svårt att veta om de är äkta eller inte.Just det exet?
Vad går en Stella loss på i runda svängar?Nä, sorry. Var ett skämt om att stellatavlorna är en sån djungel så det är sjukt svårt att veta om de är äkta eller inte.
Så det är ersättaren till vitgulds-DDn?
Nä, sorry. Var ett skämt om att stellatavlorna är en sån djungel så det är sjukt svårt att veta om de är äkta eller inte.
Ommålad, men vacker!
Ommålad, men vacker!
Jaha. Jag kollade deras hemsida nu, tyckte det stod Swiss made och ingen tritiumindikering. Men det har den, så inget fel där! Dessutom är det en jävligt seriös sida, bättre bild:Säker på de? Inte helt ovanligt att lacken blir matt med åren. Just Stella är ju verkligen en djungel & vad jag vet har olika tekniker använts vilket gör att de åldras olika.
Ommålad, men vacker!
Jaha. Jag kollade deras hemsida nu, tyckte det stod Swiss made och ingen tritiumindikering. Men det har den, så inget fel där! Dessutom är det en jävligt seriös sida, bättre bild:
Men va i helve... Fel bild. T:na syns här:?
Det där är ju inte samma klocka.
Beror på färg och referens. Priserna är inte helt stabila på stellor då många samlare släppt dem. Det sagt så lär inte de nya ägarna släppa dem billigare men hajpen är i mångt och mycket över då det visat sig att det finns massor med lösa tavlor hos vissa personer. De är fortfarande fina men kanske inget man vill investera i.
Snyggt!!Tack alla som inte köpte DDn av mig
Då fick jag chansen att byta tavla
Mycket bra! Bjud på mer bilder nuTack alla som inte köpte DDn av mig
Då fick jag chansen att byta tavla
Ni får nog vänja er med bilder
3 nyanser av blått
Det där det ju riktigt bra ut, grattis till nya tavlan!
Tack! Riktigt nöjd
Nu får den nog stanna