Nån handlare i utriket.Vet du vart den tog vägen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nån handlare i utriket.Vet du vart den tog vägen?
Den ligger uppe på annons, kolla c24.Vet du vart den tog vägen?
Om det är samma, vilket det säkert är är den sönderpolerad nu. Synd. Idiot.Den ligger uppe på annons, kolla c24.
Ah apan hade den sen ja? @AurumSåldes till en handlare i UK, i en bytesaffär.
Helveeeete va trist poleradDen ligger uppe på annons, kolla c24.
Njae, den du sålde till mig var certet stämplat 1985. Den där står 1982 på.Om det är samma, vilket det säkert är är den sönderpolerad nu. Synd. Idiot.
Från handlare till annan är rätt vanligt men får hoppas det är ett annat ex som sagt.Njae, den du sålde till mig var certet stämplat 1985. Den där står 1982 på.
Det verkar ologiskt att den skulle gått från en handlade till en annan, dessutom..
I sådana fall gjorde handlaren som jag bytte in den med en rejält jävla usel affär.. Får hoppas för deras skull att så inte var fallet.Från handlare till annan är rätt vanligt men får hoppas det är ett annat ex som sagt.
Riktigt cool!
riktigt snygg !
Skönt med rätt borstning!
Visst är det =)Skönt med rätt borstning!
Har du tillbehör till den?Visst är det =)
Nej tyvärr, enbart äkthets/värderingsintygHar du tillbehör till den?
Finns en avdelning för köpesannonser.Passar på att smyga in en här med! PM'a gärna om du sitter på en DD (18038) tavla
Är dock inte intresserad av champagne med stavindex samt vit med romersk index.
Fridens!
Har naturligtvis skrivit där tidigare utan resultat men tack för att du delar med dig.Finns en avdelning för köpesannonser.
https://klocksnack.se/forums/handla-köpes.36/
kika härPassar på att smyga in en här med! PM'a gärna om du sitter på en DD (18038) tavla
Är dock inte intresserad av champagne med stavindex samt vit med romersk index.
Fridens!
Vet du om ad saluför onyx tavlor till Day-date oystequartz ?Bra mycket dyrare, men klart koolare.
Beklagar din pappas bortgång. Jag må ha fel men får en känsla av att den inte är äkta tyvärr... tavlan och länken på bild 2 ger utslag på min radar iaf...Hej
Jag blev lotsad hit av en trevlig själ, kan ni hjälpa mig med den svag ärvt efter min pappa. Jag har inte använt den utan den har legat ibtruggt förvar, 18 k guld o diamanter. Den går kanon o visaren glider fram. Mycket fint skick!
HejBeklagar din pappas bortgång. Jag må ha fel men får en känsla av att den inte är äkta tyvärr... tavlan och länken på bild 2 ger utslag på min radar iaf...
Vad är det du vill ha hjälp med?Hjälper detta?
Jag undrar bara om ni vet värdet i klockan, försökt googla mig till denna modell o skrivit med gold watch 18 k med diamanter men blir inte klok...