• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Day-Date-tråden

image.png

Helvete va tung!! Aldrig sett. @aleks

Har nuvarande Day-Date modellen (36mm) 1182xx gått igenom några uppdateringar som är generella för modellen/referensnumret? Urverk, spännen, design etc?

Passar på att smyga in en här med! PM'a gärna om du sitter på en DD (18038) tavla
Är dock inte intresserad av champagne med stavindex samt vit med romersk index.
Fridens!

Hej
Jag blev lotsad hit av en trevlig själ, kan ni hjälpa mig med den svag ärvt efter min pappa. Jag har inte använt den utan den har legat ibtruggt förvar, 18 k guld o diamanter. Den går kanon o visaren glider fram. Mycket fint skick!

Bilagor

• IMG_8074.JPG
    IMG_8074.JPG
    108.6 KB · Visningar: 227
  • IMG_8076.JPG
    IMG_8076.JPG
    186.7 KB · Visningar: 233
Hej
Jag blev lotsad hit av en trevlig själ, kan ni hjälpa mig med den svag ärvt efter min pappa. Jag har inte använt den utan den har legat ibtruggt förvar, 18 k guld o diamanter. Den går kanon o visaren glider fram. Mycket fint skick!
Beklagar din pappas bortgång. Jag må ha fel men får en känsla av att den inte är äkta tyvärr... tavlan och länken på bild 2 ger utslag på min radar iaf...

Beklagar din pappas bortgång. Jag må ha fel men får en känsla av att den inte är äkta tyvärr... tavlan och länken på bild 2 ger utslag på min radar iaf...
Hej

Nej den är inte fejk. Möjligt den bilden är missvisande för det var för mycket ljus möjligtvis. Han samlade på klockor o exklusiva så jag tror inte han skulle gå med kopior . Kan man göra på ngt annat sätt så ni kan se? Be mig inte öppna den bara för det kommer inte gå bra...

Jag undrar bara om ni vet värdet i klockan, försökt googla mig till denna modell o skrivit med gold watch 18 k med diamanter men blir inte klok...

Tillbaka
Topp