TB12
Silver
Onyxen är mkt bra men frågan är om inte malakiten är ett strå eller två vassare.
Riktigt bra! Du får byta till en sån på din ena och ha kvar Onyx på den andra, sjuk duo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Onyxen är mkt bra men frågan är om inte malakiten är ett strå eller två vassare.
Jo det tycker jag absolut. Dock måste man nästan knacka bort bubblan/byta glas till ett utan. Gör sig så jävla mycket bättre.Onyxen är mkt bra men frågan är om inte malakiten är ett strå eller två vassare.
Riktigt bra! Du får byta till en sån på din ena och ha kvar Onyx på den andra, sjuk duo!
Jo det tycker jag absolut. Dock måste man nästan knacka bort bubblan/byta glas till ett utan. Gör sig så jävla mycket bättre.
Svårslagen
Också löjligt bra.Om vi nu ändå pratar vassa DD tavlor så är ju frågan om inte detta är end-game tavlan?
Om vi nu ändå pratar vassa DD tavlor så är ju frågan om inte detta är end-game tavlan?
har sett malakite till salu. Men den där orangea vet i fan alltså. Hittar man en lär den ju kosta som klockan.Kan bara fortsätta att hålla med. Onyx går väl fortfarande att beställa hos ad som jag förstår det? Men dessa. Känns ju helt nattsvart
Bra mycket dyrare, men klart koolare.Har alltid propagerat för Onyx själv men jag har börjat svänga och håller med, Malakit är stört coolt.
Riktigt fin tavla.Onyxen är mkt bra men frågan är om inte malakiten är ett strå eller två vassare.
Kan tänka mig!har sett malakite till salu. Men den där orangea vet i fan alltså. Hittar man en lär den ju kosta som klockan.
Väldigt braRiktigt fin tavla.
Tycker att stentavlorna överlag till DD är väldigt fina.
Kostar väl en del mer än så?Ca 15k för Onyxen. @marlun, skall även svara på ditt PM, är bara lite upptagen en stund!
Kostar väl en del mer än så?
Apropå tavlor till DD finns det ju bra mycket bättre tavlor än en Onyx, men Onyx är ju bland det roligaste man hittar för rimlig peng.
Spännande!Jag betalade inte mer än så, vi diskuterade dock aldrig pris så möjligt att jag fick lite rabatt..
Marmorn är ju så jävla ball alltså.Kostar väl en del mer än så?
Apropå tavlor till DD finns det ju bra mycket bättre tavlor än en Onyx, men Onyx är ju bland det roligaste man hittar för rimlig peng.
Nicole Vienna!Marmorn är ju så jävla ball alltså.
Du har stenkoll du.Nicole Vienna!
haha, har de flesta av de där sparade i telefonen. Bra smak. Dedär tavlorna som @Charles_ har rubinversionen av är så jävla bra.Kostar väl en del mer än så?
Synd ingen på forumet klippte min gamla och synd jag inte var rikare då...haha, har de flesta av de där sparade i telefonen. Bra smak. Dedär tavlorna som @Charles_ har rubinversionen av är så jävla bra.
Riktigt fett, dom där tavlorna är så bra.Synd ingen på forumet klippte min gamla och synd jag inte var rikare då...
Kollade upp det idag också och runt 15' verkar stämmaKostade strax under 15.000kr senast jag kollade hos svensk AD
Spännande!
Vet du vart den tog vägen?Synd ingen på forumet klippte min gamla och synd jag inte var rikare då...
Vet du vart den tog vägen?