3 generationer av DD
6-siffrig med Onyxtavla är ju en dröm!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
3 generationer av DD
6-siffrig med Onyxtavla är ju en dröm!
Du menar att jag, @Charles_ och @k0ltrasten ska posta bilder på våra Onyx DD's ist? Very exotic!@Charles_ (och ni andra med roliga Day Dates) kan ni inte posta lite fler bilder på era, så jag slipper titta på samma jävla Day date post efter post varje gång man öppnar den här tråden?
Du menar att jag, @Charles_ och @k0ltrasten ska posta bilder på våra Onyx DD's ist? Very exotic!
@jarrebarre99 du får också vara med trots att du har polerad boett
Dubbel DD
Black n white, jing & jang, ebony an ivory.Dubbel DD
Black n white, jing & jang, ebony an ivory.
Den vita är jävligt clean, mycket fina!
Saknar min 18038, speciellt på fredagar. Som tur återgår den i tjänst efter sommaren.
Snygga hur som helstTack, dock är det onyx och champagne, alltså ej vit.
Haha, måste då härmed meddela att ryktena i södra norrland är obefogade. Den bärs idag fredagen till äraDet ryktas i södra-Norrland att du börjar tröttna på den där...
Fortfarande imponerande tjockis-boett!
Min 118239, ultimata all round-klockan funderar på att trycka i en svart tavla för att steltha ner den.
Hur många länkbitar ska en komplett presidentlänk till 5-siffrig Day-Date ha?
23Hur många länkbitar ska en komplett presidentlänk till 5-siffrig Day-Date ha?
Det finns en anledning till det. Schnüggt!!Precis varit och hämtat ut min DD som varit några dagar hos AD, men dock med en liten förändring! Efter att ha sett @jarrebarre99 s DD på gtg så fanns det ingen återvändo, var bara tvungen att ha en Onyx.. även om det måste vara forumets vanligaste DD-tavla
Före:
Efter:
Precis varit och hämtat ut min DD som varit några dagar hos AD, men dock med en liten förändring! Efter att ha sett @jarrebarre99 s DD på gtg så fanns det ingen återvändo, var bara tvungen att ha en Onyx.. även om det måste vara forumets vanligaste DD-tavla
Före:
Efter:
Jag tycker faktiskt den är ännu bättre i verkligheten också!Det finns en anledning till det. Schnüggt!!
Grattis! Klär dig väl.
Jag tycker faktiskt den är ännu bättre i verkligheten också!
Tack @jarrebarre99! Fun fact, på vägen hem ser jag en bil med personlig registreringsskylt "JARRE" på!
Nu kan vi ju även joina de där stockholmarna längre upp i tråden med flera Onyx-DD:s på bild när det är Gtg nästa gång
Jävlar va cool den där vaProvade cognactavlad DD på Bergströms, riktigt skön sommarfeeling på den tycker jag.
Onyx ägerPrecis varit och hämtat ut min DD som varit några dagar hos AD, men dock med en liten förändring! Efter att ha sett @jarrebarre99 s DD på gtg så fanns det ingen återvändo, var bara tvungen att ha en Onyx.. även om det måste vara forumets vanligaste DD-tavla
Före:
Efter:
Onyxen är mkt bra men frågan är om inte malakiten är ett strå eller två vassare.