Hela dagen runt tavlan
Silver
De uppgifterna jag fick av en rolex AD var att rolex tillåter inte dessa byten, just för att den vita är mer efterfrågad.Det går absolut att byta tavla på en daytona så länge tavlan är korrekt för referensen, dvs på en 116500 kan du byta från svart till vit och tvärtom. Kostar typ 10-11k och du får inte behålla den gamla tavlan.
Den svarta kostar inte 50k mindre? Skiljer ungefär 10-20k i begärt pris om man kollar hos handlare.
Jag gjorde själv ett byte av tavla på min datejust för några månader sedan, när vi pratade då så framkom det att intw heller på den klockan är rolex villiga att låta sina ADs sätta i vilken ORIGINAL tavla som helst, tex inte den blå, eftersom den är mer efterfrågad, vilket leder till att du ju kan köpa en klocka med vilken tavla dom helst och kasta i en blå, mer eftertraktad tavla (och det i sin tur betyder att rolex inte får sälja en ny, DJ med blå tavla, eller en Daytona med vit.
Prova att maila en AD om att byta från svart tavla till vit, jag är ganska säker på att de inte "kan" hjälpa dig. Sen går väl nästan ALLT att fixa om du har en historia av köp på 7 siffriga belopp år efter år. Men som de sa till.mig så får de inte göra så.