• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Bonumm

Panerai
Att tavlan endast skulle kosta 25k extra endast till 116509 Àr knappast troligt.
Den Àldre meteorit tavlan lÄg pÄ 38,400:- redan 2016
Kollar man pÄ GMT sÄ skiljer det ca 20k mellan den i vitguld och den i rödguld. Vitguld brukar vÀl vara lite dyrare oxÄ? Vi fÄr se nÀr de fÄr prislistan helt enkelt. Jag sÀger absolut inte emot dig.
 

SWC

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Kollar man pÄ GMT sÄ skiljer det ca 20k mellan den i vitguld och den i rödguld. Vitguld brukar vÀl vara lite dyrare oxÄ? Vi fÄr se nÀr de fÄr prislistan helt enkelt. Jag sÀger absolut inte emot dig.

Ja vitguld och roséguld Àr alltid dyrare Àn gul.
Men nu var det vÀl skillnaden pÄ 116519LN och 116509 vi rÀknade pÄ?
 

David71

Rolex
2-Faktor
Att tavlan endast skulle kosta 25k extra endast till 116509 Àr knappast troligt.
Den Àldre meteorit tavlan lÄg pÄ 38,400:- redan 2016

Kollar man pÄ GMT sÄ skiljer det ca 20k mellan den i vitguld och den i rödguld. Vitguld brukar vÀl vara lite dyrare oxÄ? Vi fÄr se nÀr de fÄr prislistan helt enkelt. Jag sÀger absolut inte emot dig.

WG och RG har samma pris pÄ alla modeller.

Meteorittavlan till GMT Àr fyndlÀge, knappt 20k extra.

Skulle killgissa att 116509 med meteorittavla kommer kosta 473.600 kr. Eftersom meteorittavlan till de med oysterflex kostar 47.700 extra :)
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Konstigt att Krons inte viste vad den nya kostar. Kollar man pÄ Rolex hemsida sÄ stÄr priset dÀr.
2BED0CC1-6637-41E8-8509-45FC2E95A2B0.png
För övrigt en riktig fulltrÀff med meteorittavla pÄ 115619LN. DÀremot 116518LN med meteorittavla tycker jag inte var riktigt lika bra
3200B0D9-C76D-4C3B-BA71-5C48E7CFD2D7.png
 

FlipSwede

Audemars
Fick pris i € men listpris i Sverige borde dĂ„ vara 473,600:- för 116509 med meteorit
Och da kommer tusenkronorsfragan.
Ar Sverige sa dyrt internationellt sett nar Nymans inte skriver TaxFree att en sadan klocka kommer vara tillganglig for allmanheten (med lite vantan)?

Eller ska vi gissa att begmarknaden ar mer an 20% upp direkt?
 

SWC

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Och da kommer tusenkronorsfragan.
Ar Sverige sa dyrt internationellt sett nar Nymans inte skriver TaxFree att en sadan klocka kommer vara tillganglig for allmanheten (med lite vantan)?

Eller ska vi gissa att begmarknaden ar mer an 20% upp direkt?
Kommer garanterat handlas över list i början. Är tillgĂ€ngligheten som GMT Meteorit sĂ„ Ă€r nog 20% ingen omöjlighet.
 
Topp