Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skulle aldrig köpa den nu för priserna som ligger ute. Kommer garanterat se bĂ€ttre ut i framtiden, sĂ„ pallar du vĂ€nta sĂ„ gör det, just nu Ă€r det bara osunt .Ăr det vĂ€rt att köpa "nya" Daytonan med vit urtavla eller kommer det gynsammare köplĂ€ge lĂ€ngre fram? Kostar ju 55-60000 över listpris...
Den Ă€r överdrivet hypead och inte vĂ€rd ca 160-170'. Fast det Ă€r ju bara vad jag tycker...Ăr det vĂ€rt att köpa "nya" Daytonan med vit urtavla eller kommer det gynsammare köplĂ€ge lĂ€ngre fram? Kostar ju 55-60000 över listpris...
Min ocksÄMin favorit bland Daytonas
JĂ€vla hets
Det fÄr nog vÀnta ett tag till eftersom jag precis köpt tvÄ Rolex.Japp, sÄ blir det. Ett forum fyllt av enablers...
Det fÄr nog vÀnta ett tag till eftersom jag precis köpt tvÄ Rolex.
FÄ inte upp priserna pÄ pjÀserna nu bara!
SÀlj och köp Daytona....
Tror den finns hemma hos de flesta AD nu...Var förbi nyöppnad utlÀndsk AD (öppnad september 2016) och fick reda pÄ att dom inte har nÄgon kö i huvudtaget pÄ 116500ln, har det blivit avkall pÄ efterfrÄgan eller börjar den bli allt lÀttare att fÄ tag pÄ?
De kanske inte jobbar med kö?Var förbi nyöppnad utlÀndsk AD (öppnad september 2016) och fick reda pÄ att dom inte har nÄgon kö i huvudtaget pÄ 116500ln, har det blivit avkall pÄ efterfrÄgan eller börjar den bli allt lÀttare att fÄ tag pÄ?
Var hos en AD pÄ Capri för ett par mÄnader sedan, ingen kö utan skyltfönstret som gÀller nÀr den kommer in. SÄ lite beroende pÄ, vissa har inte direkt LÀget att ha sÄ mycket stammisar med vissa Àr sÄ pass nya att dom bygger upp basen. Men avkall pÄ efterfrÄgan Àr det inte!Var förbi nyöppnad utlÀndsk AD (öppnad september 2016) och fick reda pÄ att dom inte har nÄgon kö i huvudtaget pÄ 116500ln, har det blivit avkall pÄ efterfrÄgan eller börjar den bli allt lÀttare att fÄ tag pÄ?
De kanske inte jobbar med kö?
Var hos en AD pÄ Capri för ett par mÄnader sedan, ingen kö utan skyltfönstret som gÀller nÀr den kommer in. SÄ lite beroende pÄ, vissa har inte direkt LÀget att ha sÄ mycket stammisar med vissa Àr sÄ pass nya att dom bygger upp basen. Men avkall pÄ efterfrÄgan Àr det inte!
Tror den finns hemma hos de flesta AD nu...
Smileyn var ironisk. Det Àr kö...lÄng kö...Àven hÀr i Rom dÀr jag nu befinner mig Àr det kö.det kan vara sÄ men dom hade VÀntelistor pÄ de flesta andra klockor, mÄnga som Àr rÀtt svÄra att fÄ tag pÄ sÄsom Nya DJ41, Sky-Dweller och BLNR men inte för Daytonan. vÀrdigt att poÀngtera var att dom hade Nya Sea-dwellern och de blÄa utförandet pÄ nya Sky-dwellern redo och fÀrdiga i butik ocksÄ aja skumt i vilket fall
Ăr det sĂ„? Menar du i Sverige eller mer globalt? senast jag var hos AD i sverige, tror det var nymans sa dom att det Ă€r LĂ„st lista som strĂ€cker sig framĂ„t i flera Ă„r.
har alltid tyckt att dom dÀr smÄ figurerna Àr rÀtt svÄra att tydaSmileyn var ironisk. Det Àr kö...lÄng kö...Àven hÀr i Rom dÀr jag nu befinner mig Àr det kö.
Vet inte vilken gÄng i ordningen jag gÄr igen denna trÄd och varje gÄng jag ser denna bild (din samling) kan jag inte lÄta bli att le, helt galenNu kan jag Àntligen uppdatera min Daytona samling i denna trÄd
Mm, alltid lika kul att vÀlja klocka pÄ morgonenVet inte vilken gÄng i ordningen jag gÄr igen denna trÄd och varje gÄng jag ser denna bild (din samling) kan jag inte lÄta bli att le, helt galen