Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vill ha, sÀlj en till mig
Ser ut att vara i fantastiskt skick för att ha 11 Är pÄ nacken!En bild pÄ min 116520 frÄn 2006. Inte min favorit men lite cool Àr den allt
SĂ€ljes i 3-pack, 600'
Sparsamt anvÀndSer ut att vara i fantastiskt skick för att ha 11 Är pÄ nacken!
rolex engraved rehaut kom under z-serien ca 2007. TĂ€nk pĂ„ att en service kostar 7900 kr enligt Nymans prislista.Sneglar pĂ„ en 116520 frĂ„n 2005. Finns det nĂ„gra andra skillnader mellan de tidigare och senare 116520 förutom claspen? Ăr det nĂ„got sĂ€rskilt man behöver tĂ€nka pĂ„ nĂ€r det rör sig om en "Ă€ldre" Daytona? Jag förutsĂ€tter den aldrig blivit servad förut.
Tack för svar! Jag sÄg att rehauten saknade gravering sÄ dÄ verkar Ätminstone Äret stÀmma för klockan. Finns det nÄgra andra skillnader förutom det? Har Àven lÀst att visarna blev lite tjockare i senare klockor?rolex engraved rehaut kom under z-serien ca 2007. TÀnk pÄ att en service kostar 7900 kr enligt Nymans prislista.
Tjockare visare kom under f-serien ca 2003/04Tack för svar! Jag sÄg att rehauten saknade gravering sÄ dÄ verkar Ätminstone Äret stÀmma för klockan. Finns det nÄgra andra skillnader förutom det? Har Àven lÀst att visarna blev lite tjockare i senare klockor?
Vilket skick! Snyggt!
Provade den hÀr rackaren idag, Àr mkt förtjust
Vart prövade du den?
Den Àr riktigt bra! FÄr den vita att se lite trÄkig ut..Provade den hÀr rackaren idag, Àr mkt förtjust
Den Àr riktigt bra! FÄr den vita att se lite trÄkig ut..
Fantastiskt snygg! Jag Àr inte sÄ vÀrst förtjust i den keramiska ringen pÄ den vita men sÄhÀr Àr den ju en riktig fulltrÀff.Provade den hÀr rackaren idag, Àr mkt förtjust
Bucherer pĂ„ Illum i KĂžbenhavn, de hade alla tre nya inne. Ăr du spekulant?