• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Affe

Una vida loca
2-Faktor
KÀnns som en given kvÀllsklocka!

IMG_0545.JPG
 

keroro

Rolex
2-Faktor
Sneglar pĂ„ en 116520 frĂ„n 2005. Finns det nĂ„gra andra skillnader mellan de tidigare och senare 116520 förutom claspen? Är det nĂ„got sĂ€rskilt man behöver tĂ€nka pĂ„ nĂ€r det rör sig om en "Ă€ldre" Daytona? Jag förutsĂ€tter den aldrig blivit servad förut.
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Sneglar pĂ„ en 116520 frĂ„n 2005. Finns det nĂ„gra andra skillnader mellan de tidigare och senare 116520 förutom claspen? Är det nĂ„got sĂ€rskilt man behöver tĂ€nka pĂ„ nĂ€r det rör sig om en "Ă€ldre" Daytona? Jag förutsĂ€tter den aldrig blivit servad förut.
rolex engraved rehaut kom under z-serien ca 2007. TÀnk pÄ att en service kostar 7900 kr enligt Nymans prislista.
 

keroro

Rolex
2-Faktor
rolex engraved rehaut kom under z-serien ca 2007. TÀnk pÄ att en service kostar 7900 kr enligt Nymans prislista.
Tack för svar! Jag sÄg att rehauten saknade gravering sÄ dÄ verkar Ätminstone Äret stÀmma för klockan. Finns det nÄgra andra skillnader förutom det? Har Àven lÀst att visarna blev lite tjockare i senare klockor?
 
Bucherer pĂ„ Illum i KĂžbenhavn, de hade alla tre nya inne. Är du spekulant?
IMG_5150.JPG

haha och jag som precis satt mig pÄ ett flyg mot Köpenhamn, mÄste förbi och testa. Lite sugen Àr jag allt, men har ju 116520 och Aquanaut Travel Time och denna kÀnns ju nÀstan som en korsning mellan dem tvÄ sÄ kanske borde prioritera andra ur vid nyköp, men den tilltalar mig nÄgot oerhört:)
 
Topp