6239 Àr sÄ sjukt snygg!
FÄr spara till en sÄn och sen logga ut hÀrifrÄn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fick upp denna i flödet pÄ Instagram, spontan tanke Àr att kombon absolut inte klickar. Reflektioner frÄn er andra medlemmar?
En skönhet klÀr i allt, funkar i min bok.Fick upp denna i flödet pÄ Instagram, spontan tanke Àr att kombon absolut inte klickar. Reflektioner frÄn er andra medlemmar?
Fick upp denna i flödet pÄ Instagram, spontan tanke Àr att kombon absolut inte klickar. Reflektioner frÄn er andra medlemmar?
Jag fÄr ett sorts obehag i kroppen. KÀnns helt fel.Fick upp denna i flödet pÄ Instagram, spontan tanke Àr att kombon absolut inte klickar. Reflektioner frÄn er andra medlemmar?
Ja, nja, vet inte riktigt vad tycker om den kombon.Fick upp denna i flödet pÄ Instagram, spontan tanke Àr att kombon absolut inte klickar. Reflektioner frÄn er andra medlemmar?
RÀtt cool pÄ nÄgot sÀtt...Fick upp denna i flödet pÄ Instagram, spontan tanke Àr att kombon absolut inte klickar. Reflektioner frÄn er andra medlemmar?
Ja, nja, vet inte riktigt vad tycker om den kombon.
Fler bilder:
Mycket snyggare Àn ett fult pcl oyster. Borstad boett med borstad oyster flyger alltid högst dÀremotJa, nja, vet inte riktigt vad tycker om den kombon.
Fler bilder:
Nja...jag gillade den kombon pÄ nÄgot spooky sÀtt....
RÀtt cool pÄ nÄgot sÀtt...
Fan jag vet inte men jag tror att jag gillart!
Mycket snyggare Àn ett fult pcl oyster. Borstad boett med borstad oyster flyger alltid högst dÀremot
Go trÄd @Affe !Hade en 116520 förra Äret. Störde mig dock lite pÄ att det var för mkt polerat...speciellt bezeln
SÄ nÀr man i Är slÀppte 116500 sÄ blev det ju att stÀlla sig i kö. Kommer förhoppningsvis i september (LÄnad bild, 116500)
Den nya har ju keramisk ring vilket enligt mig ger klockan ett helt annat o bÀttre utseende.AlltsÄ inte för att vara den som Àr den, men Àr inte den nya minst lika polerad och blÀnker om Àn i annan fÀrg ?
Jag tycker annars att polerat (stÄl eller keramik) passar modellen vÀldigt bra.
LjusÄr bÀttre i min bokDen nya har ju keramisk ring vilket enligt mig ger klockan ett helt annat o bÀttre utseende.
ahh dessutom ny tavla...fÄtt din Àn?LjusÄr bÀttre i min bok
Yep, öppning nÀsta helg, med den andra klockanahh dessutom ny tavla...fÄtt din Àn?
andra klockan?Yep, öppning nÀsta helg, med den andra klockan
Ja, trodde att du följde 116500 trÄden, kommer nÄgot roligare nÀsta veckaandra klockan?
Det Àr sÄ bra med gummi att jag tycker Rolex borde börja sÀlja den sÄ .RubberB Àr the shit helt enkelt. Drog pÄ ett för att köra över sommarn för 2Är sedan, suttit pÄ sedan dess.
Jo men vad...ledtrÄdJa, trodde att du följde 116500 trÄden, kommer nÄgot roligare nÀsta vecka
LedtrÄd: ApanJo men vad...ledtrÄd
LedtrÄd: Apan
Nu fÄr det rÀckaFett! DD eller Daytona?
Nu fÄr det rÀcka
Jag tror att du blir nöjdDet blir bra oavsett..... Fast bÀttre om det Àr en Daytona.
Jag tror att du blir nöjd