Nu fÄr det rÀcka
Platina Daytona med brill index.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu fÄr det rÀcka
Haha. Den klockan alltsÄ...Jag hade blivit glad över en 16610
För dyrPlatina Daytona med brill index.
För dyr
En skelettklocka?Tror jag inte.
Jag var sugen men den bruna fÀrgen gör sig inte i lÀngden, hade en pÄ lÄn ett par veckor.
För de pengarna kan man köpa betydligt roligare klocka
En skelettklocka?
Tiden de tar att spotta ur sig 100 PL Daytonan gÄr Ät att göra finish pÄ ena sidan
MÄste vÄga pröva sÄnna bitar och inte bara köpa "safe" sport Rolex.
Brill tavlan ger klockan en obalans imho, brillsÀttningen pÄ baugetterna Àr inte sÄ fin som den borde med tanke pÄ priset.
Ăr inne i en Rolex fas just nu, men skulle vilja testa Patek i framtidenTiden de tar att spotta ur sig 100 PL Daytonan gĂ„r Ă„t att göra finish pĂ„ ena sidan
MÄste vÄga pröva sÄnna bitar och inte bara köpa "safe" sport Rolex.
Brill tavlan ger klockan en obalans imho, brillsÀttningen pÄ baugetterna Àr inte sÄ fin som den borde med tanke pÄ priset.
Kan bara hÄlla med. Har tidigare varit helt sÄld pÄ 116506. Idag tycker jag den Àr ball men inget för mig. 5712R och framför allt 15202OR dÀremot. Mums!
Ăr inne i en Rolex fas just nu, men skulle vilja testa Patek i framtiden
HÄller dock med att det Àr trÄkigt och safe med Rolex, hehe.
Ăr inne i en Rolex fas just nu, men skulle vilja testa Patek i framtiden
HÄller dock med att det Àr trÄkigt och safe med Rolex, hehe.
Japp, plockade ut den igÄr. Jag tycker om den. VÀger dock ingenting jÀmfört med min i everose, sÄ jag hÄller pÄ och vÀnjer mig vid detJa det har vi alla varit eller kommer vara
Btw vad tycker du om 116500?
En Fellow KSare sÄg dig sitta dÀr sÄ gissar pÄ att du hÀmtade ut den
Safe sÄ att det blir trÄkigt kanske? Jag flippar ju inte, sÄ det tar lÀngre tid för mig att testa nytt. Rolex kÀnns mest jag just nu, fÄr se om det Àndras lite senare. Om jag hade haft ett större konto, sÄ hade jag gÀrna velat Àga RM, AP och PP.Av nÄgon anledning sÄ trillar man alltid tillbaka till Rolex sÄ trÄkig Àr nog att ta i.
Gissar pÄ DD dÄ. Men flippar inte? Hur ser samlingen ut idag ?Safe sÄ att det blir trÄkigt kanske? Jag flippar ju inte, sÄ det tar lÀngre tid för mig att testa nytt. Rolex kÀnns mest jag just nu, fÄr se om det Àndras lite senare. Om jag hade haft ett större konto, sÄ hade jag gÀrna velat Àga RM, AP och PP.
Det kanske kommer
Safe sÄ att det blir trÄkigt kanske? Jag flippar ju inte, sÄ det tar lÀngre tid för mig att testa nytt. Rolex kÀnns mest jag just nu, fÄr se om det Àndras lite senare. Om jag hade haft ett större konto, sÄ hade jag gÀrna velat Àga RM, AP och PP.
Det kanske kommer
Richard MilleNaturlig utveckling skulle jag sÀga. SjÀlv flippar jag snart bebisen för en Mille.
Om "bebisen" Àr ett mÀnniskobarn sÄ gör det bara. Allt snack om att det Àr kul med barn Àr bara bs. En Mille brÄkar aldrig, lÀgger sig nÀr den ska och luktar inte bajs!Naturlig utveckling skulle jag sÀga. SjÀlv flippar jag snart bebisen för en Mille.
Jag vet fortfarande inte om jag gillar RM. Hantverket Àr det inget fel pÄ, men de kÀnns strundtals lite vulgo?
Jag har:
En Grand Seiko SBGE009
Nya Omega Moonwatch reffen
Rolex:
Hulk
Batman
Bluesy
Daytona Everose
Daytona C
Och en till Rolex nÀsta vecka
Hyfsad samlingJag vet fortfarande inte om jag gillar RM. Hantverket Àr det inget fel pÄ, men de kÀnns strundtals lite vulgo?
Jag har:
En Grand Seiko SBGE009
Nya Omega Moonwatch reffen
Rolex:
Hulk
Batman
Bluesy
Daytona Everose
Daytona C
Och en till Rolex nÀsta vecka
Om "bebisen" Àr ett mÀnniskobarn sÄ gör det bara. Allt snack om att det Àr kul med barn Àr bara bs. En Mille brÄkar aldrig, lÀgger sig nÀr den ska och luktar inte bajs!
RM Àter upp sÄ mycket av ens budget, vÀgrar att köra OWG, för det Àr som du sÀger... Cool, men inte varje dag.Mille Àr för mycket precis som en ROO i rosé. Men jag tror ÀndÄ att de kommer vara anvÀndbara fast inte varje dag bara.
DĂ„lig pĂ„ att flippa, som sagt Ăr dock vĂ€ldigt bra pĂ„ att rotera, fast Ă€n vissa fĂ„r gĂ„ ut oftare.Hyfsad samling
Jag hamnar ofta i att sÀllan anvÀnda fler Àn 2-3 sÄ antingen en duo eller trippel framöver
De kan faktiskt vara lite söta innan de börjar prata och gÄHan sÀger "bö bö bö" och skrattar nÀr jag kittlar honom.
NĂ€e men trippel i bynSnart dussinklocka i byn
Haha jaSnart dussinklocka i byn
Roliga gtgs i framtiden men en klockaNĂ€e men trippel i byn
Den nya har ju keramisk ring vilket enligt mig ger klockan ett helt annat o bÀttre utseende.
RĂ€cker kanske med en!?Haha ja
Roliga gtgs i framtiden men en klocka