![]()
Ska man lÄta jubbelÀnken sitta kvar eller byta till oyster innan man pyser ivÀg till vÀrmen?
Behöver du justeringsmÄnen easy-link ger sÄ kör pÄ oyster. Annars behÄll jubilee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Ska man lÄta jubbelÀnken sitta kvar eller byta till oyster innan man pyser ivÀg till vÀrmen?
Good point! FÄr se vad jag gör, Àlskar daytona pÄ jubbe!Behöver du justeringsmÄnen easy-link ger sÄ kör pÄ oyster. Annars behÄll jubilee.
LÄta den kvar, med jubbe Àr mycket sexy![]()
![]()
Det vill jag gÀrna ocksÄ seFinns det nÄgon hÀr som testat tropic pÄ sin Daytona? skulle gÀrna vilja se bild pÄ det sökt pÄ nÀtet utan att lyckats hitta.
Det fÄr du göra om ett par dagarDet vill jag gÀrna ocksÄ se![]()
Sjukt tung!!Tungt sÄhÀr pÄ juldagsmorgon
![]()
Det bÀsta twotone kan erbjudaMin guld/stÄl
![]()
Stort grattisPremiÀr i Daytona trÄden med en nyinköpt 116518LN, kombinationen gulguld, champagneurtavla och Oysterflex Àr vÀldigt lyckad. Mycket nöjd, gillar den modernare sportigare looken med Oysterflex pÄ
![]()
![]()
Green Àr magisktMin guld/stÄl
![]()
Timmar? Plasten Ă„ker innan man sĂ€tter den pĂ„ armen sĂ„ klart.Ăr vĂ€l ett ganska vanligt beteende pĂ„ KS att lĂ€gga upp bilder pĂ„ en klocka för att hypa den utan att plasta av och sen försöka sĂ€lja med lite vinst...
FörstÄr verkligen inte varför man annars gÄr med plasten pÄ mer Àn nÄgra timmar.
NÀstan lite Àckligt det dÀrMin guld/stÄl
![]()
Timmar? Plasten Äker innan man sÀtter den pÄ armen sÄ klart.
Plastbitarna klistras pÄ sista sidan i instruktionsboken. Annars Àr det inget full set.Eller tills man kommer hem om det inte tas av i butiken.
MagisktttFÄr bli en dubbelpost pÄ denna bild idag. Aligatorbandet fÄr vila lite. Nytt grÄtt alcantaraband frÄn Visconti Milano blev inte sÄ dumt![]()
![]()
Fint, det Àr grÄtt eller? En fÀrg som Àr underskattad nÀr det kommer till klockband.FÄr bli en dubbelpost pÄ denna bild idag. Aligatorbandet fÄr vila lite. Nytt grÄtt alcantaraband frÄn Visconti Milano blev inte sÄ dumt![]()
![]()
Ja, grÄtt. HÄller med, funkar till mycket och inte allt för vanligt.Fint, det Àr grÄtt eller? En fÀrg som Àr underskattad nÀr det kommer till klockband.
JÀklar.. Sjukt bra!!FÄr bli en dubbelpost pÄ denna bild idag. Aligatorbandet fÄr vila lite. Nytt grÄtt alcantaraband frÄn Visconti Milano blev inte sÄ dumt![]()
![]()
FÄr bli en dubbelpost av denna bild idag. Aligatorbandet fÄr vila lite. Nytt grÄtt alcantaraband frÄn Visconti Milano blev inte sÄ dumt![]()
![]()
HĂ„ller pĂ„ att bli tokig, försöker hitta den perfekta Rolexen. Har fastnat för vitgulds Daytona116509 med blĂ„ tavla, har en 116503 som jag inte Ă€r riktigt nöjd med sĂ„ den lĂ€r ryka. Ăr det nĂ„gon som har erfarenhet av 116509? Finns det nĂ„gon pĂ„ forumet som har en och kan hjĂ€lpa en stackare som mig med lite input.
Pros and cons? TÀnkte anvÀnda klockan bÄde till vardags och fest.Jag har haft en 116509 med pandatavla för nÄgra Är sedan.