• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

En klassisk ”lĂ€gga upp bilder pĂ„ en plastad för att sedan krĂ€nga ivĂ€g” gĂ€rna med vinst? :oldman:
Knappast, vÀldigt omogen kommentar. Den Àr helt ny och har inte plastats av Ànnu. Efter nÀrmare 4K inlÀgg tror jag det Àr ganska uppenbart att jag inte hÄller pÄ med sÄdant trams. VÀx upp

Knappast, vÀldigt omogen kommentar. Den Àr helt ny och har inte plastats av Ànnu. Efter nÀrmare 4K inlÀgg tror jag det Àr ganska uppenbart att jag inte hÄller pÄ med sÄdant trams. VÀx upp

Svensk avundsjuka :) vi andra vet iaf. Att du normalt inte Àr den som sÀljer alls, utan köper för att behÄlla :) grattis igen till en ruggigt fin klocka. Ser fram emot att fÄ klÀmma

Drar en bild innan planet lyfter, trevlig helg Daytonafans!

276088FF-DE87-499D-8DE3-32294983FECA.jpeg

Vad har detta med din kommentar angĂ„ende @Swizz beat ’s val att inte plasta av sin klocka att göra.? Avundsjukan slĂ„r igenom.
Yes, om man ÀndÄ Àgde en Daytona.:rolleyes:
Nu Àr du ju bara pinsam.
Om ni brukar köra inplastade klockor sÄ förklara det saken. En frÀmmande kultur för mig men förstÄr nu att det inte Àr nÄgra konstigheter bland gossarna.

Om ni brukar köra inplastade klockor sÄ förklara det saken. En frÀmmande kultur för mig men förstÄr nu att det inte Àr nÄgra konstigheter bland gossarna.
Orkar inte ödsla mer tid pÄ dig nu, klockan Àr helt ny och dÀrför inte avplastad, behöver inte motivera mer Àn sÄ. Den kommer avplastas framöver nÀr jag börjar anvÀnda den, men det sker helt i min egna takt. Att jag inte skall lÀgga upp bild tills dess för den ser ut som den Àr tagen hos AD Àr fruktansvÀrt tramsigt. Sköt du ditt istÀllet

20181221_144358.jpg

Du gör dig bara dig löjlig att fortsÀtta kommentera nÀr du redan Àr brÀnd i trÄden. Jag plastade inte av min helt heller, tog sÀkert nÀstan 2 mÄnader innan all plast var borta.

Orkar inte ödsla mer tid pÄ dig nu, klockan Àr helt ny och dÀrför inte avplastad, behöver inte motivera mer Àn sÄ. Den kommer avplastas framöver nÀr jag börjar anvÀnda den, men det sker helt i min egna takt. Att jag inte skall lÀgga upp bild tills dess för den ser ut som den Àr tagen hos AD Àr fruktansvÀrt tramsigt. Sköt du ditt istÀllet
Du behöver inte förklara dig för individer som vrider sig av avundsjuka, bara rent trams.

Är vĂ€l ett ganska vanligt beteende pĂ„ KS att lĂ€gga upp bilder pĂ„ en klocka för att hypa den utan att plasta av och sen försöka sĂ€lja med lite vinst...

FörstÄr verkligen inte varför man annars gÄr med plasten pÄ mer Àn nÄgra timmar.

Är vĂ€l ett ganska vanligt beteende pĂ„ KS att lĂ€gga upp bilder pĂ„ en klocka för att hypa den utan att plasta av och sen försöka sĂ€lja med lite vinst...

FörstÄr verkligen inte varför man annars gÄr med plasten pÄ mer Àn nÄgra timmar.
DÄ finns det betydligt bÀttre alternativ Àn en Daytona i guld att vÀlja om en enkel liten vinstpeng Àr Àr ambitionen...

Att avplastning inte sker direkt kanske beror pÄ att man inte Àgt en klocka i den hÀr prisklassen förut och precis i början vill vara lite försiktig?
Jag har varit medlem pÄ KS i tre Är, gjort i princip 4K inlÀgg, aldrig sÄlt en klocka hÀr förut och flera av mina tidigare klockköp visar tydligt pÄ att köpa klockor för en liten vinst Àr helt j-vla ointressant. Sedan köper jag min drömklocka jag lÀngtat efter mycket lÀnge och lÀgger upp en bild med lite plast kvar ett par dagar efter köp och blir omedelbart beskyld att enda motivationen Àr att hypa och tjÀna en enkel hacka, det Àr fruktansvÀrt löjligt och skrattretande. Jag kommer aldrig sÀlja den hÀr för lite vinst, den saken Àr sÀker

Tillbaka
Topp