Inga stickers pÄ en klocka till kund i HK fuggedaboutit..Plasta av dÄ![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inga stickers pÄ en klocka till kund i HK fuggedaboutit..Plasta av dÄ![]()
Den Àr verkligen maffig! "Smyger under radarn... NOT!!!!"BlÄtt Àr flott
![]()
Inte?Den Àr verkligen maffig! "Smyger under radarn... NOT!!!!"![]()
PÄ ett bra sÀtt menade jag, det kanske var lite tokigt formulerat det dÀr...
Jag tog det braPÄ ett bra sÀtt menade jag, det kanske var lite tokigt formulerat det dÀr...![]()
Ja de Àr rÀtt sÄ trevliga!Mycket bra![]()
Funkar finfint ser det ut som med svart alligator, kör pÄ!116519LN kan dressas upp lite med lÀder. Tycker det Àr snyggt, snodd bild frÄn internet men Àr sugen pÄ att testa pÄ min.
![]()
Funkar finfint ser det ut som med svart alligator, kör pÄ!
Man kan dessutom ha Rolex original lÀder vilket Àr trevligt.
FĂ„r kolla i spargrisen![]()
Hmm... Vet inte riktigt var jag ligger, men OF alla dagar i veckan116519LN kan dressas upp lite med lÀder. Tycker det Àr snyggt, snodd bild frÄn internet men Àr sugen pÄ att testa pÄ min.
![]()
Vill minnas att keramisk daytona pre-OF krÀver det uppdaterade claspet för att köra OF. Man blir misstÀnksam att det borde vara samma sak Ät andra hÄllet, dvs med motsvarande rolexlÀder? Verkar ju bevisligen funka ovan men man vet aldrig!Man kan dessutom ha Rolex original lÀder vilket Àr trevligt.
FĂ„r kolla i spargrisen![]()
Tror du mÄste byta spÀnne i sÄ fall.
Vill minnas att keramisk daytona pre-OF krÀver det uppdaterade claspet för att köra OF. Man blir misstÀnksam att det borde vara samma sak Ät andra hÄllet, dvs med motsvarande rolexlÀder? Verkar ju bevisligen funka ovan men man vet aldrig!
Aha se dÀr! Grymt, bara tuta och köra dÄ! HÄller dock med om att den Àr skarpare pÄ OF men helt klart kul att variera liteVerkar som man kan anvÀnda existerande clasp.
Hittade detta pĂ„ rolexforums âYes the existing WG clasp can be used.
You need to Order Rolex Strap Reference B80118 and it will fit like a charm.â
Vill minnas att jag fÄtt samma info som du @Alexander innan angÄende pre-OF modellerna. Nyaste oysterflex modeller passar med Àldre lÀder men inte tvÀrtom, mÀrkligt kan man tycka...
Har du fasta ÀndlÀnkar? Ser riktigt snyggt ut.116519LN kan dressas upp lite med lÀder. Tycker det Àr snyggt, snodd bild frÄn internet men Àr sugen pÄ att testa pÄ min.
![]()
Hmm... Vet inte riktigt var jag ligger, men OF alla dagar i veckan![]()
Aha se dÀr! Grymt, bara tuta och köra dÄ! HÄller dock med om att den Àr skarpare pÄ OF men helt klart kul att variera lite![]()
Har du fasta ÀndlÀnkar? Ser riktigt snyggt ut.
GÀller Àven i glasetHmm... Vet inte riktigt var jag ligger, men OF alla dagar i veckan![]()