• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Riktigt snygg Ă€r den, men rĂ€tt kostsam đŸ«Ł prisskillnad till full lĂ€nk i guld Ă€r ju rĂ€tt lĂ„g i förhĂ„llande till guldet man fĂ„r, men jag gillar looken av gummi mer.

Menar du Àven nÀr du provat med rÀtt lÀngd pÄ gummit? Tycker nÀr jag provat det kÀnns grymt men Àr ju bara nÄgra minuter pÄ handleden.

Det har jag iofs inte gjort, har bara provat en som var rÀtt mycket för stor. Tror det jag reagerar lite pÄ Àr den dÀr flÀrpen som fungerar lite som en kudde i armbandet.

Det har jag iofs inte gjort, har bara provat en som var rÀtt mycket för stor. Tror det jag reagerar lite pÄ Àr den dÀr flÀrpen som fungerar lite som en kudde i armbandet.
Gillar inte gummit heller. KÀnns som det blir för mycket luft mellan bandet och handleden. Ser inte klokt ut pÄ min arm, har smala handleder 16,5cm.

Tankar rörande meteorit daytonan? Har blivit sĂ„ himla förĂ€lskad men avskrĂ€ckt av priset pĂ„ Chrono

1758633050487.jpeg

Had
Tankar rörande meteorit daytonan? Har blivit sĂ„ himla förĂ€lskad men avskrĂ€ckt av priset pĂ„ Chrono

1758633050487.jpeg
Hade köpt en sÄdan om det inte var för oysterflexbandet. Sjukt fin tavla. Har klÀmt pÄ den modell som kom med vitguldsarmband.
Jag fÄr hÄlla tillgodo med min GMT- meteorit.

Tillbaka
Topp