• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" tråden! 🤙🏼

Riktigt snygg är den, men rätt kostsam 🫣 prisskillnad till full länk i guld är ju rätt låg i förhållande till guldet man får, men jag gillar looken av gummi mer.

Menar du även när du provat med rätt längd på gummit? Tycker när jag provat det känns grymt men är ju bara några minuter på handleden.

Det har jag iofs inte gjort, har bara provat en som var rätt mycket för stor. Tror det jag reagerar lite på är den där flärpen som fungerar lite som en kudde i armbandet.

Tankar rörande meteorit daytonan? Har blivit så himla förälskad men avskräckt av priset på Chrono…

1758633050487.jpeg

Tja, nyfiken på att höra era tankar. Sitter på en 116500LN Panda från 2023.
Är så otroligt sugen på en 116519LN "ghost" och kan inte riktigt bli av med tanken.

Måste vara fler som tänkt i dom banorna.. någon som gjort bytet? ångrade ni er? vad är rimligt att ge för en fin 11-Ghost idag? :)

Senast ändrad:
Tja, nyfiken på att höra era tankar. Sitter på en 116500LN Panda från 2023.
Är så otroligt sugen på en 116519LN "ghost" och kan inte riktigt bli av med tanken.

Måste vara fler som tänkt i dom banorna.. någon som gjort bytet? ångrade ni er? vad är rimligt att ge för en fin 11-Ghost idag? :)
Jag har haft två Ghost :) Nya från AD. Stålen är bättre i mina ögon och det är den jag har hållt kvar! Ghost är sjukt snygg MEN inte alls lika användbar och repas lätt, tung, gummi (inte så dress) Jag sålde min senaste och köpte en Royal Oak istället!! Efter att ha provat några guldklockor håller jag mig nu 100% till stål. Mest eftertraktade, lättare, inte lika känsliga för användning och billigare!!

Jag har haft två Ghost :) Nya från AD. Stålen är bättre i mina ögon och det är den jag har hållt kvar! Ghost är sjukt snygg MEN inte alls lika användbar och repas lätt, tung, gummi (inte så dress) Jag sålde min senaste och köpte en Royal Oak istället!! Efter att ha provat några guldklockor håller jag mig nu 100% till stål. Mest eftertraktade, lättare, inte lika känsliga för användning och billigare!!

Du som har erfarenhet av båda, vilken går mest under radarn?

Baksidan med att ss Daytona är bland de mest eftertraktade klockorna som finns är för mig att det finns tillfällen då jag inte är helt bekväm med den på armen.

Inbillar mig att wg på gummi känns lite mer incognito men det kanske är inbillning?

Du som har erfarenhet av båda, vilken går mest under radarn?

Baksidan med att ss Daytona är bland de mest eftertraktade klockorna som finns är för mig att det finns tillfällen då jag inte är helt bekväm med den på armen.

Inbillar mig att wg på gummi känns lite mer incognito men det kanske är inbillning?

IMG_8434.jpeg
Kör!

(Tyvärr inte min)

Tillbaka
Topp