Jahapp. Då kommer dessa börja köpas upp för att slaktas när såna här inlägg sprids. Trist. Säkert ett jävla jobb men men lär vara mer än 4-5g ändå?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sinnes!!!!Wow, hade helt missat denna variant. Förstod inte varför vågen visade en så hög siffra:
![]()
Omega Seamaster Polaris Gold/Platinum | Rarebirds
rarebirds.de
Väger väl dubbelt så mycket som min. Inga urgröpta länkbitar heller.Sinnes!!!!
Ja din skulle man ju inte vara nöjd med….Väger väl dubbelt så mycket som min. Inga urgröpta länkbitar heller.
Var precis en som knep en för guldvärdet fick jag reda på, eur 5'.Ja din skulle man ju inte vara nöjd med….
Har spanat ända sedan jag klantade mig och missade den grusade.
Ah fan… Men det är många icke-köp man ångrar…
Va? På forumet?Var precis en som knep en för guldvärdet fick jag reda på, eur 5'.
Nope, vet inte ens var. Fick pm på IG.Va? På forumet?
Fan att det aldrig är jag…![]()
Ok. Fattar. Lyckost iafNope, vet inte ens var. Fick pm på IG.
Titan ≠ PlatinaSåldes väl en här oktober 24…
https://klocksnack.se/threads/omega-seamaster-polaris-18k-guld.192790/
Omega var stavat konstigt på den där vaCity Bravur på 35mm.
Någon borde![]()
Omega, Seamaster, Polaris, "Diamond Dial", ca 1986. - Bukowskis
<b>Storlek:</b> 32 mm <b>Material:</b> 18K guld/titan <b>Urverk:</b> quartz, caliber ETA 255.472 <b>År:</b> cirka 1986 <b>Glas:</b> safirglas <b>Armband...www.bukowskis.com
Någon som känner sig manad?
Har lite svårt för tavel”skadorna”![]()
Omega, Seamaster, Polaris, "Diamond Dial", ca 1986. - Bukowskis
<b>Storlek:</b> 32 mm <b>Material:</b> 18K guld/titan <b>Urverk:</b> quartz, caliber ETA 255.472 <b>År:</b> cirka 1986 <b>Glas:</b> safirglas <b>Armband...www.bukowskis.com
Någon som känner sig manad?
Äsch, bara köp. Finns inte dessa tavlor i tvåtonsvarianterna med? Iofs ovanligt med stenar men ändå.Har lite svårt för tavel”skadorna”
Tycker visarna svider mer men de är väl utbytbaraHar lite svårt för tavel”skadorna”
Äsch, bara köp. Finns inte dessa tavlor i tvåtonsvarianterna med? Iofs ovanligt med stenar men ändå.
Man kan såklart leva med eller fixa allt, men jag personligen har redan för många klockor som ”bara” ska xyz. Men visst, till rätt pris tar jag den gärna, men kommer knappast händaTycker visarna svider mer men de är väl utbytbara