Tror den kommer poppa om den blir mattare i ytfinishen. Gör stor skillnad på dessa.Sitter riktigt bra !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror den kommer poppa om den blir mattare i ytfinishen. Gör stor skillnad på dessa.Sitter riktigt bra !
Du har helt rätt, såg en på tradera med samma finish som du beskriver. Riktigt läckert. Får först försöka få liv i denna först och sen får jag ta mig an en borstning.Tror den kommer poppa om den blir mattare i ytfinishen. Gör stor skillnad på dessa.
Är också svårt sugen på en polaris och en pre-Bond, sneglat på båda länge men det har aldrig blivit av.#Throwback Alla offer för impulsivitet.
Förstår inte varför jag säljer av när jag ångrat mig varje gång. Villhöver både en Polaris och en Pre-bond igen nu..
Nej !
Vad tror panelen? Full servad 2018 (länken fick även bytt alla stift). Tavlan är fuktskadad men det är ju lite frän patina. 36mm, quartz.
5000kr, ska man köra?
Är det tavlan du syftar på?
Verkligen ingen expert, men jag är osäker på om den där stämmer?
Vad tror panelen? Full servad 2018 (länken fick även bytt alla stift). Tavlan är fuktskadad men det är ju lite frän patina. 36mm, quartz.
5000kr, ska man köra?
Haha undrade just vart fasiken denna post tog vägen… skulle ju ha landat i en annan trådGlassar i solen
Speciellt nyborstad och i titan.Mkt trevlig länk
Denna är i stålSpeciellt nyborstad och i titan.
Testa den gärna i titan om du får chansen, jag gillar känslan.Denna är i stål
Gör sig väldigt bra i den storleken!Trådens första 23mm? Denna kom i ett paket till kaffet och tårtan morse
Bör vara ref. 796.1022, dvs stål och 18kt.
IRL upplever jag tavlan ljusare, ljusare grå.
Som sagt väldans nice länk
Mumsig
Multifunktionsdisplayen är en riktigt rolig grej med dessa (gillar iofs den typen av digital display överlag). Används den något? Äggklocka?
Jag är väl lite fel person att fråga, använder knappt de flesta uren i samlingen. Jag använde dock denna ett tag och använde då både alarm och kronografen. Oftast hade jag väl datum på tavlan. Funkar helt ok men gillar man att ha klockan tight på handleden blir det lite knepigare att använda kronan.Multifunktionsdisplayen är en riktigt rolig grej med dessa (gillar iofs den typen av digital display överlag). Används den något? Äggklocka?
Trycktestad?Helgtjänstgöring för polaris, ingen dålig sommarklocka.
Brukar ha något annat om det ska badas men det har du rätt i att det vore kul att gå fullt ut och ha med den på strandenTrycktestad?
Trycktestade min dykar-recife. Klarade det galant med uppsmorda packningar.Brukar ha något annat om det ska badas men det har du rätt i att det vore kul att gå fullt ut och ha med den på stranden
Får lämna in den på ett test