Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åkte på en skattesmäll efter husförsäljning förra året. Även uppskovet efter lägenhetsförsäljningen innan huset kom med... Så anlita någon duktig.Vad har ni för standard tips alt avdrag ni gör ?
Har nyligen köpt och sålt bostad/sommarhus så denna deklaration kommer bli en " bitch " att fylla ni, samt att de störta vinsterna gjordes utanför min KF på avanza så det blir surt också.
Fyll gärna på med era egna tankar.
Överbelastningsattack på Skatteverket. Enligt uppgift kommer attacken från "Svenssons" inom riket gränser. Obehagligt.
Fick för övrigt tillbaka en service på ett co-axial-urverk.
Åkte på en skattesmäll efter husförsäljning förra året. Även uppskovet efter lägenhetsförsäljningen innan huset kom med... Så anlita någon duktig.
Jag är glad över att jag inte behöver betala så absolut!grattis , allt som kommer tillbaka är ju en härlig känsla.
Det sjuka är väl att halva Sverige känner sig manade att kolla första dan.Jag är totalt oteknisk men är det inte sjukt att det är såhär varje år, att sidan kraschar??? Går inte det att lösa?
Ja det är mycket som är sjukt idagDet sjuka är väl att halva Sverige känner sig manade att kolla första dan.
Då blir det ju en ny klocka.16k tillbaka
Belastningskrasch på skatteverkets hemsida känns inte så 2016. Jag är också helt oteknisk men det känns ju som det borde gå att ordna....Jag är totalt oteknisk men är det inte sjukt att det är såhär varje år, att sidan kraschar??? Går inte det att lösa?
Varför skrev du inte det i ditt nyhetsbrev, då hade jag inte behövt leva i ovisshet nuAmatörer! Det gick att logga in redan igår
Inte om man frågar min sambo...Då blir det ju en ny klocka.
Inte om man frågar min sambo...
Hon fick nys om mina planer om en Hulk. Och det var en... intressant dialog...
Ska dock tjata till mig en Speedy tror jag.
GTG snart?
Haha, det hade känts felLärdom: involvera aldrig sambon i klockköparplaner
Varför skrev du inte det i ditt nyhetsbrev, då hade jag inte behövt leva i ovisshet nu
Haha, det hade känts fel
Sorry my mistake, inser att hustrun satt uppkopplad med internetmodemet hela kvällen igår. Jag överväger starkt att skaffa ytterligare en landline att lägga faxen emot så det inte händer igen.Det var ju upptaget på din fax hela kvällen
GTG är alltid kul även om man bara blir två......
Ska dock tjata till mig en Speedy tror jag.
GTG snart?