Sjobedan
Silver
Får tillbaka en ansenlig summa som direkt läggs undan för 116500
Läste fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får tillbaka en ansenlig summa som direkt läggs undan för 116500
Ska nog till HBG i sommar. Kanske kan ta det i samband med mitt kundbesök?GTG är alltid kul även om man bara blir två.
När kommer du till HBG?![]()
Du är välkommen.Ska nog till HBG i sommar. Kanske kan ta det i samband med mitt kundbesök?![]()
Sorry my mistake, inser att hustrun satt uppkopplad med internetmodemet hela kvällen igår. Jag överväger starkt att skaffa ytterligare en landline att lägga faxen emot så det inte händer igen.![]()
Nån som vet hur man skall redovisa vinsten av klockförsäljningar?![]()
Vinst?!?![]()
Lite, men det beror nog på att den inte används så mycket då. Kan tänka mig att de gör backup på allting och systemuppdateringar den tiden. Kan även vara samkörning med andra system. Vet att andra offentliga system också är nere någon timme om natten av den anledningen...Är det bara jag som tycker att det är lite underligt att en e-tjänst bara är öppen 07-03 och inte dygnet runt..?
Ska betala tillbaka ca 10K. Gratis pengar som fått förränta sig fint under tiden och jag har hela tiden varit medveten om detta. Förstår inte er som blir glatt överraskade över att få tillbaka pengar som ni lånat ut till staten, har ni inte koll på pengar?![]()
Ja visst är det!KS egen ekonomidirektör! Kul för dig!
Ja visst är det!
Eller du kanske försökte vara lite sarkastisk?![]()
Många gamla system kör batchjobb på nätterna och kan inte hantera uppdateringar under den tiden.Lite, men det beror nog på att den inte används så mycket då. Kan tänka mig att de gör backup på allting och systemuppdateringar den tiden. Kan även vara samkörning med andra system. Vet att andra offentliga system också är nere någon timme om natten av den anledningen...
Sambon ska få 18,5k tillbaka. Jag ska vara extra snäll de närmsta dagarna16k tillbaka![]()
Hehe, antar att min sambo kommer att vara extra snäll ^^,Sambon ska få 18,5k tillbaka. Jag ska vara extra snäll de närmsta dagarna![]()
Ska betala tillbaka ca 10K. Gratis pengar som fått förränta sig fint under tiden och jag har hela tiden varit medveten om detta. Förstår inte er som blir glatt överraskade över att få tillbaka pengar som ni lånat ut till staten, har ni inte koll på pengar?![]()
Förstår inte varför du tycker jag är dryg. Kanske för att jag inte har en faiblesse för smajleys som kidsen nuförtiden.På dessa pengarna som staten har lånat, så har jag fått 0.8% i ränta. vilket är mer än vad jag får på Swedbank. Dumt, eller väldigt smart?
Förstår inte varför du har en så dryg ton, jag tror att du försöker att vara som @Philippe Stern var i början. Utan att lyckas.
Jag är också glad, att konstant låna ut pengar till staten och (vad det verkar) inte riktigt ha koll måste vara kämpigt.Hur fint har dessa 10k förräntat sig @Carlf? Ska vara bra mycket för att det ska vara värt att skryta runt med?
Oavsett vad så är jag glad för din skull då det verkar betyda mycket för dig.![]()