Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gratulerar!6’ till bröllopskontot
Haha skönt! Jag som var lite ledsen över en vintage dj i restskatt (väntat iofs) känner mig lite bättre nu. Tack!149 tusen ska in till skatteverket
Haha skönt! Jag som var lite ledsen över en vintage dj i restskatt (väntat iofs) känner mig lite bättre nu. Tack!
Jadå, det är från en lägenhets försäljning och jag har koll på exakta summan men det är surt ändå.Har man bara lite skaplig koll så har man ganska klart för sig hur mycket som skall betalas in långt innan det är ett faktum.
Bara 105 708:- här haha. Det var dock väntat149 tusen ska in till skatteverket
Tack för tipset men jag har skaplig koll på min ekonomi redan och beloppet är knappast en överraskning. Svider ändå alltid att betala pengar till skattmasenHar man bara lite skaplig koll så har man ganska klart för sig hur mycket som skall betalas in långt innan det är ett faktum.
Det här är ett väldigt bra tips. Särskilt som nya regeringen ska avskaffa räntan på uppskovsbeloppet så finns ingen anledning att inte göra uppskov.Ett tips är att göra uppskov om ni köper nytt. I denna osäkra marknad kan det vara skönt att ha en hedge vid eventuellt sjunkande bostadspriser.
Tack för tipset men jag har skaplig koll på min ekonomi redan och beloppet är knappast en överraskning. Svider ändå alltid att betala pengar till skattmasen
Det här är ett väldigt bra tips. Särskilt som nya regeringen ska avskaffa räntan på uppskovsbeloppet så finns ingen anledning att inte göra uppskov.