• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den absoluta StämGaffeltråden!

Bra där:)

Mera bilder:)

Väntar nu på nytt batteri till den. Den fungerar konstigt nog bara med Rayovac eller renata 344 batterier!

Går ca 18 månader på ett batteri.

Håller tummarna för att hummar igång igen:)
Här är samma klocka som på bilden ovan. Tavlan ändrar karaktär oerhört mycket beroende på ljus.

B5113ED1-1F10-4F46-AFFD-AB3C4A6A960D.jpeg

Fick mitt Renata 344 batteri idag och den hummade igång så fint:)

Den är servad hos Paul på elekric watches i England för 9 år sedan och den har gått hela tiden från då.

Paul hade även metalldatumhjul till den som garanterat kommer att hålla till skillnad från de original i plast som kan gå sönder.

Nu har min Unisonic kompletterats med originallänk. Känns fantastisk bra efter att ha letat länge. Men tyvärr har den stannat och batteribyte hjälpte inte. Dags att jaga urmakare som kan serva den…

IMG_0286.jpeg

IMG_0287.jpeg

IMG_0288.jpeg
Skicka den till Electric watches i England

Han är bra och billig.

Lämnade in min omega constellation där datumhjulet ( som är I plast och lätt går sönder!) Och fick ett nytt datumhjul i stål:)

Tillbaka
Topp