Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den är snygg. Men så tyckte jag Paul Smith var het på 90-talet (känd för liknande ränder).Boxen till Murph klockan (interstellar) vad hände där? Bara jag som tycker den var brutalt ful? Vanligtvis känns låda mindre viktigt men till en sån här klocka hade det varit kul med något trevligare...
Sett filmen? Bör nog anspela på slutet av den (undviker att spoila).Boxen till Murph klockan (interstellar) vad hände där? Bara jag som tycker den var brutalt ful? Vanligtvis känns låda mindre viktigt men till en sån här klocka hade det varit kul med något trevligare...
Givetvis har jag sett den. Vet inte om du är sarkastisk eller ej. Kul att andra gillar den men för mig var det en besvikelseSett filmen? Bör nog anspela på slutet av den (undviker att spoila).
Håller med. Hade hört alldeles för mkt bra om den. Men snygg klocka!Givetvis har jag sett den. Vet inte om du är sarkastisk eller ej. Kul att andra gillar den men för mig var det en besvikelse
Hört för mycket bra om boxen? För filmen älskar jag om du syftade på denHåller med. Hade hört alldeles för mkt bra om den. Men snygg klocka!
Hehe. Nja. Syftade på filmen. Inget jättefan faktiskt. Och brukar älska Nolans rullar.Hört för mycket bra om boxen? För filmen älskar jag om du syftade på den
Lärde mig precis om den hemliga texten på sekundvisaren. Kul detalj!Lade undan den här då den legat uppe på K&S. Drog på den på armen nu "bara för att testa", och sedan var den tillbakadragen. It's good to be back
Tycker det! Adderar ytterligare en nivå under-ytan nörderier sådärLärde mig precis om den hemliga texten på sekundvisaren. Kul detalj!
Grattis!! Handwinds är def where it's at! Inte alltid behändigaste, men såå mysigt! Sitter klockrent medEn Hamilton Khaki Field Mechanical som jag misstänker figurerat tidigare på forumet (den har i alla fall sålts två gånger här) är nu i min ägo Känns riktigt roligt med en helt manuell mekanisk klocka som motstats till min HAQ. Enda lyxproblemet nu är vilket band den ska få på sig. Har testat med två NATO jag hade hemma. Det svarta är lite tjockare/mer "premium" men satt sådär medan det gråa är tunnare men satt bättre. Men då tvekar jag på färgen istället... Följde även med tre band så får kanske testa dom också.
Fin, perfekt storlek men tyvärr för dyr.
Trevlig, men håller med ovanstående om att den hamnat lite för högt i pris.
Jag tycker den var riktigt snygg. Och originalet W10! När det gäller priser är jag för oinsatt ännu. Som nybörjare hänger jag inte riktigt med när något är prisvärt eller inte.
Fin, perfekt storlek men tyvärr för dyr.
Trevlig, men håller med ovanstående om att den hamnat lite för högt i pris.
Jag tycker den var riktigt snygg. Och originalet W10! När det gäller priser är jag för oinsatt ännu. Som nybörjare hänger jag inte riktigt med när något är prisvärt eller inte.
Alltså jag rådiggar den här! Grym tavla och sjuk mysig storlek. Har den AR också så är jag nästan game, även om det f*n är ganska saftigt för Hamiltons. Nog mer inställd på den vita fielden, men defintivt värt att testa på handleden!
Alltså jag rådiggar den här! Grym tavla och sjuk mysig storlek. Har den AR också så är jag nästan game, även om det f*n är ganska saftigt för Hamiltons. Nog mer inställd på den vita fielden, men defintivt värt att testa på handleden!
Tavlan är väldigt trevlig! Glaset ser ju oxå mysigt ut:
Gillar borstningen oxå. Lutar nog ändå åt en Field mechanical om jag skulle ha en Hammy till...
Tokbra på grått canvas.Lite nytt för dagen. Ja egentligen inte nytt utan tredje gången med khaki field .
Har testat en del band under dagen och här är ett axplock. Väntar hem ett lite nättare Jubilee och en President-länk som också ska testas.
Nöjd till tusen är jag iallafall .
Hamilton är bra grejer .Tokbra på grått canvas.
Nu blev jag sugen. Kan inget om Hamilton. Vilken ref är det?
Är detta en sån?Hamilton är bra grejer .
Ref. H70455533
Har H-10 verket med 80 timmars power reserve.