Oavsett vilken klocka du skulle köpa i framtiden skulle den verkligen få tuff konkurrens i användningenTack!! varit sugen på en till Hamilton, men vet inte riktigt om den kommer användas med murph in the house
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oavsett vilken klocka du skulle köpa i framtiden skulle den verkligen få tuff konkurrens i användningenTack!! varit sugen på en till Hamilton, men vet inte riktigt om den kommer användas med murph in the house
Väldigt elegant!Wristshot:
Jämfört med "storebror":
Om det skulle finnas intresse för en Khaki field auto 40mm så är jag öppen för bud och bytesförslag.
Väldigt elegant!
Kom ett paket från Tyskland:
Vad har vi här tro?
Stiligt!
Väntar också paket från Tyskland men verkar som frakten går med snigelfart, DHL premium.
Hur lång tid tog din leverans?
Detta var oxå DHL premium. Skickades i onsdags. Blev lite rädd när jag såg att postnord tog över när det anlände till Sverige men de skötte sig denna gången.
Min skickades också i onsdags men verkar ha fastnat på vägen, bara vänta
Här kommer natten
Kall och underbart lång
Här kommer mörkret
Dape - dape -dape - da - da -da
ni som känner igen sångtexten kan kalla er gubbe (eller gumma).
Verkligen inte, första Hamilton-klockan som fångat mitt intresse på länge.Den här, tagen från Hamiltons twitter, är inte alls dum.
Spanat på den modellen ett tag. Finns flera färger, ser riktigt bra ut!Den här, tagen från Hamiltons twitter, är inte alls dum.
Haha, var så nära att hugga på den men tvekade pga vit urtavla. Tänkte sedan exakt samma tanke att det kanske går att byta men då hade du hunnit ro hem den.Jag köpte en Hamilton Khaki Pilot Flight Timer av @FreakyLeo nyss.
Och jag har börjat fundera på att komplettera med en svart urtavla.
Är det någon som vet någon återförsäljare som har möjlighet att ta hem och byta urtavlan?
Denna får min röst. Kanske mindre diskret men känns passande till modellenEller kanske bättre på ett MN-strap...?
Japp jag kör vidare med MN-strapenjag vet vart min röst går!
Hojta till när du ledsnat på den vita tavlanJag köpte en Hamilton Khaki Pilot Flight Timer av @FreakyLeo nyss.
Och jag har börjat fundera på att komplettera med en svart urtavla.
Är det någon som vet någon återförsäljare som har möjlighet att ta hem och byta urtavlan?
Sålde precis min till en vän. Väldigt trevlig klocka som rekommenderas (förutom original-NATOt, det var rätt trött).Slänger ut en blänkare här och hoppas ok med forumledningen - letar efter en fullset Hack, om någon har ledsnat på sin dvs
Edit: svarta tavlan och helst utan datum.
ah, du får hojta om han ledsnar. Tack, det låter braSålde precis min till en vän. Väldigt trevlig klocka som rekommenderas (förutom original-NATOt, det var rätt trött).