• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den alldeles lagom stora Hamilton tråden

Badinvigd
01E44448-5C68-46C6-8F15-4866FEC15AC2.jpeg

Jag köpte en Hamilton Khaki Pilot Flight Timer av @FreakyLeo nyss.
Och jag har börjat fundera på att komplettera med en svart urtavla.
Är det någon som vet någon återförsäljare som har möjlighet att ta hem och byta urtavlan?

Är det någon som vet någon återförsäljare som har möjlighet att ta hem och byta urtavlan?
Haha, var så nära att hugga på den men tvekade pga vit urtavla. Tänkte sedan exakt samma tanke att det kanske går att byta men då hade du hunnit ro hem den.

Har testat olika klockor i denna prisklass och antingen så har kvaliteten varit dålig eller så har jag haft svårt för varumärket.
Efter en semester i USA köpte jag denna osedd men är glatt överraskad, den här är precis vad jag letat efter. Bra historia, perfekt storlek och snygg. Den här blir kvar länge!:)
20190807_063341.jpg

Hojta till när du ledsnat på den vita tavlan ;)
Jag saknar en sådan i samlingen och så kan man faktiskt inte ha det :p

Slänger ut en blänkare här och hoppas ok med forumledningen :) - letar efter en fullset Hack, om någon har ledsnat på sin dvs ;)
Edit: svarta tavlan och helst utan datum.

Tillbaka
Topp