Det bör det vara. Ser ingen ref men den är ju ganska ny så verket borde vara H-10.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det bör det vara. Ser ingen ref men den är ju ganska ny så verket borde vara H-10.
Det stämmer! Köp min Riktigt praktiskt med 80 timmars power reserve
Lite nyfiken men skulle vilja testa o klämma innan köp.Det stämmer! Köp min Riktigt praktiskt med 80 timmars power reserve
Finns du I Göteborg så kan du klämma över en kaffe !Lite nyfiken men skulle vilja testa o klämma innan köp.
Blev riktigt bra med det bandet, passar på att tacka för en trevlig affär igen också!Mkt nöjd. Väntar bara på rätt ljus och testa rätt band.
Stort grattis! Det var snabba ryck .Mkt nöjd. Väntar bara på rätt ljus och testa rätt band.
Känns som ett väldigt bra pris! Ligger på 735€ på Olfert, men de är visserligen AD också.Detta känns väl väldigt billigt? Verka ligga på runt 700€ annars eller är jag helt ute och cyklar?
Verkar så! Du råkar inte veta va lug to lug är på en sån? Kan inte hitta nånstansKänns som ett väldigt bra pris! Ligger på 735€ på Olfert, men de är visserligen AD också.
Nej tyvärr... Men cool är den! Faktiskt funderat på modellen ett par gånger. Snygg, men skulle vara bra att få testa den innan man köpteVerkar så! Du råkar inte veta va lug to lug är på en sån? Kan inte hitta nånstans
Mycket snyggt! Passar riktigt bra med både läder och Nato. Blir gött ”field-stuk” med det gröna!
Passade riktigt bra!Haft denna i en månad nu och gillar den skarpt. Passar bra på canvas!
Det brukar dyka upp några om året här på forumets Köp & Sälj-avdelning, finns dessutom flera på Ebay om du har en viss tålighet för otydlighet och krångel.Vilka är de bästa kanalerna för att hitta en begagnad Hamilton 38 automat? Jag använder endast en klocka tills den går sönder. Den sitter alltid på vad jag än gör. Nu har jag knäckt min Seiko sarb033 i spannmålskrossen och är helt förstörd då jag kollar på armen minst tio gånger om dagen. När jag letade efter en ny klocka hamnade jag i denna tråd och blev kär!
Det brukar dyka upp några om året här på forumets Köp & Sälj-avdelning, finns dessutom flera på Ebay om du har en viss tålighet för otydlighet och krångel.
Annars kan du köpa en ny från Harveysstore på C24. Landar på strax under 4500 med frakt.Det där jäkla ebay blir det inte tal om! Det får bli att hålla koll på köp och sälj, det verkar ju vara ordning och reda på det här forumet. Eftersom jag inte klarar av att sätta första repan på en bil, traktor eller något annat vill jag att andra gör mig den tjänsten. Dessutom kommer man kanske undan med fyra tusen? Det är märkligt hur habegäret fungerar. För några dagar sedan visste jag inte att det fanns ett klockmärke som hette Hamilton, nu sitter jag och lusläser allt jag kommer över om Hamiltons olika field modeller och inser att livet blir inte roligare än när man går på impuls!
Stort grattis till en kanonklocka .Nu kan jag för första gången posta här inne
Den känns onekligen som en sjukt prisvärd dinka för under 5k! Min är på kortvisit som mycket annat dock. Troligen såld inom någon veckaStort grattis till en kanonklocka .
Nog bland det trevligaste man kan ha i denna klassen. Det är bara ett problem med dom.
Dom vill inte ge plats åt något annat på handleden . Min hälsar trevlig helg.
Utan tvekan mycket prisvärd. Om den är någorlunda ny så har du ju förmodligen också H-10-verket med 80 timmars powerreserve.Den känns onekligen som en sjukt prisvärd dinka för under 5k! Min är på kortvisit som mycket annat dock. Troligen såld inom någon vecka