• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den alldeles lagom stora Hamilton tråden

Mkt nöjd. Väntar bara på rätt ljus och testa rätt band.

6531F3F2-0F0C-4E83-9F77-1BC517FF9F26.jpeg

God kväll, hjältar! Spanat in den här tråden från och till ett ganska bra tag, och skickar ut en liten trevare... någon som eventuellt är redo att skiljas åt med sin ”Hack”? Tacksamheten vore evig! :)

Vilka är de bästa kanalerna för att hitta en begagnad Hamilton 38 automat? Jag använder endast en klocka tills den går sönder. Den sitter alltid på vad jag än gör. Nu har jag knäckt min Seiko sarb033 i spannmålskrossen och är helt förstörd då jag kollar på armen minst tio gånger om dagen. När jag letade efter en ny klocka hamnade jag i denna tråd och blev kär!

Vilka är de bästa kanalerna för att hitta en begagnad Hamilton 38 automat? Jag använder endast en klocka tills den går sönder. Den sitter alltid på vad jag än gör. Nu har jag knäckt min Seiko sarb033 i spannmålskrossen och är helt förstörd då jag kollar på armen minst tio gånger om dagen. När jag letade efter en ny klocka hamnade jag i denna tråd och blev kär!
Det brukar dyka upp några om året här på forumets Köp & Sälj-avdelning, finns dessutom flera på Ebay om du har en viss tålighet för otydlighet och krångel.

Det brukar dyka upp några om året här på forumets Köp & Sälj-avdelning, finns dessutom flera på Ebay om du har en viss tålighet för otydlighet och krångel.

Det där jäkla ebay blir det inte tal om! Det får bli att hålla koll på köp och sälj, det verkar ju vara ordning och reda på det här forumet. Eftersom jag inte klarar av att sätta första repan på en bil, traktor eller något annat vill jag att andra gör mig den tjänsten. Dessutom kommer man kanske undan med fyra tusen? Det är märkligt hur habegäret fungerar. För några dagar sedan visste jag inte att det fanns ett klockmärke som hette Hamilton, nu sitter jag och lusläser allt jag kommer över om Hamiltons olika field modeller och inser att livet blir inte roligare än när man går på impuls!

Det där jäkla ebay blir det inte tal om! Det får bli att hålla koll på köp och sälj, det verkar ju vara ordning och reda på det här forumet. Eftersom jag inte klarar av att sätta första repan på en bil, traktor eller något annat vill jag att andra gör mig den tjänsten. Dessutom kommer man kanske undan med fyra tusen? Det är märkligt hur habegäret fungerar. För några dagar sedan visste jag inte att det fanns ett klockmärke som hette Hamilton, nu sitter jag och lusläser allt jag kommer över om Hamiltons olika field modeller och inser att livet blir inte roligare än när man går på impuls!
Annars kan du köpa en ny från Harveysstore på C24. Landar på strax under 4500 med frakt.

Stort grattis till en kanonklocka :).
Nog bland det trevligaste man kan ha i denna klassen. Det är bara ett problem med dom.
Dom vill inte ge plats åt något annat på handleden :D. Min hälsar trevlig helg.
PSX_20190913_173206.jpg
Den känns onekligen som en sjukt prisvärd dinka för under 5k! Min är på kortvisit som mycket annat dock. Troligen såld inom någon vecka :)

Den känns onekligen som en sjukt prisvärd dinka för under 5k! Min är på kortvisit som mycket annat dock. Troligen såld inom någon vecka :)
Utan tvekan mycket prisvärd. Om den är någorlunda ny så har du ju förmodligen också H-10-verket med 80 timmars powerreserve.
Jag har det i min och gillar det skarpt även om det inte var fel med det gamla verket heller.
Jag säger behåll :).

Tillbaka
Topp