Är dom bra? Kostnadsfri retur?Nej. Via olfert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är dom bra? Kostnadsfri retur?Nej. Via olfert
Jag har bara bra erfarenheter.Är dom bra? Kostnadsfri retur?
Ok. Har bara sett att uret säljer hamilton och har inte tyckt dom varit helt 100. Ska prova Olfert framöver ocksåJag har bara bra erfarenheter.
Jag har inte hunnit returnera klockan än, så jag vet inte.
Jag har handlat på både uret och kulta. Positiv upplevelse hos kulta, negativ hos uret tyvärr....Hej på er! Smått sugen på en Khaki Field Automatic, men har förstått att ingen AD finns i Sverige. Var rekommenderar ni att man vänder sig för att köpa Hamilton online? Hört blandat om Uret, samt har kikat lite på C24, men tar gärna emot förslag
På vilket sätt? Jag köpte en Hamilton från Uret. Inga problem alls, när de har klockan i lager. (Framgår av web-sidan om den kan levereras omgående, "24 timmar") Däremot har jag hört att leveranstiden kan var ospecificerat lång om de inte har den i lager. ("2-5 veckor", men det kan ta mycket längre.)Jag har handlat på både uret och kulta. Positiv upplevelse hos kulta, negativ hos uret tyvärr....
Det var över 2 år sedan jag handlade hos dom och minns att det var strul med leveransen. Jag köpte en automatisk klocka av billigare variant där rotorn fastnade kort inpå. Fick ingen hjälp överhuvudtaget från kundservicen. Kanske var otur och en engångsföreteelse men jag har inte handlat hos dom efter det och kommer förmodligen inte göra det i framtiden heller. Finns så många andra alternativPå vilket sätt? Jag köpte en Hamilton från Uret. Inga problem alls, när de har klockan i lager. (Framgår av web-sidan om den kan levereras omgående, "24 timmar") Däremot har jag hört att leveranstiden kan var ospecificerat lång om de inte har den i lager. ("2-5 veckor", men det kan ta mycket längre.)
Passar riktigt braSenator Bracelet (Hamilton Murph 38mm)
Uncle's notes This product should be restocked towards the end of March As soon as I released my first bracelet for the Hamilton Khaki Field, my inbox was flooded with questions about the Murph. After a few weeks of this, I relented and bought one for myself and I finally understood the need...unclestraps.com
Ser lovande ut! ngn som provat?
Snyggt!Passar riktigt bra
Jäkla fin den där alltsåMurph 38, kollade på filmen igår
Verkligen, med en länk från Uncle Seiko blir den fulländadJäkla fin den där alltså
Beställt länk antar jag?Verkligen, med en länk från Uncle Seiko blir den fulländad
Sitter med fingret på avtryckarenBeställt länk antar jag?
Ba köp Såg en Murph 38 på Tradera för ett tag sen, va det den du klippte tro?Sitter med fingret på avtryckaren
Nej, det blev en sprillans ny för min del. Gillar känslan att vara först men ekonomiskt är det sämreBa köp Såg en Murph 38 på Tradera för ett tag sen, va det den du klippte tro?
Jag har första tjing när du flipparNej, det blev en sprillans ny för min del. Gillar känslan att vara först men ekonomiskt är det sämre
Noterar detJag har första tjing när du flippar
Sådär tycker jag. Kul med nya släpp från dom iaf. Har dock bara varit Murph 38 som jag riktigt gillat!Ny flygare
Hamilton Khaki Aviation Pilot | HANDS ON
Simplify, and add better leather straps seemed to be the brief at Hamilton.timeandtidewatches.com
42 mm
36 mm
Deras bästa klocka!
Den där var jul riktigt snygg! Och cool!
Ja den är trevligDen där var jul riktigt snygg! Och cool!