• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den alldeles lagom stora Hamilton tråden

Ingen märkvärdig klocka, men hade den riktiga känslan på handleden. Väldigt skön att bära. Sålde den pga att låset släppte för lätt. Kanske är jag lite sugen på en ny Hamilton. Jazzmästare kanske? Vad föreslår konnässörerna?
IMG_3788.jpeg

Hej! Det stämmer, dock jäkligt högt pris :D kanske därför den legat ute ett tag som du säger
Ja, för det priset kan du nästan hitta en ny. Jag sålde min för 6,5k för ett par år sedan, då var den ett år gammal i mycket fint skick. Tror jag gav runt 800 euro för den ny från AD, vilket var typ drygt 9k även då.

Du får väl föreslå ett pris och hoppas på napp! Det är en grym klocka ska sägas dock. Var väldigt nöjd med min, saknar den ibland :)

Ja, för det priset kan du nästan hitta en ny. Jag sålde min för 6,5k för ett par år sedan, då var den ett år gammal i mycket fint skick. Tror jag gav runt 800 euro för den ny från AD, vilket var typ drygt 9k även då.

Du får väl föreslå ett pris och hoppas på napp! Det är en grym klocka ska sägas dock. Var väldigt nöjd med min, saknar den ibland :)
Var är ett rimligt bud för den? Man vill ju inte betala för mycket tyvärr

Var är ett rimligt bud för den? Man vill ju inte betala för mycket tyvärr
Nä så är det ju såklart. Jag sålde min som sagt för 6,5k, och det var sent 2023, inköpt 2022 från AD i mycket fint skick. Givet att det är ett par år sedan så är väl 7-7,5k på sin höjd rimligt tänker jag? Du får väl testa och se om du hör av dig till säljaren. Det den är ute för just nu är nog i överkant tycker jag.

Hamilton är visst med på ett hörn i nya spelet Far Cry 6! Kul med ett samarbete i spelmediet. Foto från FZ.se
Skärmavbild 2021-10-06 kl. 14.49.10.png
Väcker den här gamla godingen igen. Ville bara kolla om det någon som ägt eller sett den här klockan IRL?
Den har referensnummer h70645533 och den dyker upp på C24 lite då och då men till högre pris än vad den såldes ny. Visst den är limited men SÅ speciell tycker jag inte den är. Jag har spelat alla Far Cry och hade gärna ägt klockan till rätt pris eftersom jag tycker grundklockan är snygg och blinkningen till spelet är diskret.
Den har några år på nacken nu så vill bara kolla om nån sett den i verkligheten.

Väcker den här gamla godingen igen. Ville bara kolla om det någon som ägt eller sett den här klockan IRL?
Den har referensnummer h70645533 och den dyker upp på C24 lite då och då men till högre pris än vad den såldes ny. Visst den är limited men SÅ speciell tycker jag inte den är. Jag har spelat alla Far Cry och hade gärna ägt klockan till rätt pris eftersom jag tycker grundklockan är snygg och blinkningen till spelet är diskret.
Den har några år på nacken nu så vill bara kolla om nån sett den i verkligheten.
Lite dyrare än nypris är väl inte så farligt? Alla märken, inklusive Hamilton, har ju höjt priserna rejält senaste åren. Bara att slå till nästa gång den dyker upp.

Lite dyrare än nypris är väl inte så farligt? Alla märken, inklusive Hamilton, har ju höjt priserna rejält senaste åren. Bara att slå till nästa gång den dyker upp.
Jo, du har rätt. Bara kändes som en lite udda modell som kanske inte skulle vara så het på andrahandsmarknaden. Jag har bevakningen aktiv! :)

Tillbaka
Topp