Captcha-skiten funkar lika illa som förut på Panerais hemsida..
Vill beställa 18-19-katalogen men det går ju inte..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grrrrr... Hur gjorde @yonsson ?Captcha-skiten funkar lika illa som förut på Panerais hemsida..
Captcha-skiten funkar lika illa som förut på Panerais hemsida..
Grrrrr... Hur gjorde @yonsson ?
Skapade konto och beställde därifrån. Tror däremot att PR-avdelningen skickat en, så jag kanske får hem en till.Grrrrr... Hur gjorde @yonsson ?
Då vet du vart du ska skicka den vidareSkapade konto och beställde därifrån. Tror däremot att PR-avdelningen skickat en, så jag kanske får hem en till.
Den är MUMMA!Sålt av lite idag... Ska jag slå till på en 663?
Ja.Sålt av lite idag... Ska jag slå till på en 663?
@Ernesto förtälj!Har jag missat något eller finns inte dessa kataloger att plocka hos Nymans/Krons? Eller det kanske man inte får
Sålt av lite idag... Ska jag slå till på en 663?
Kupat.. nu har jag fått hjärnsläpp. Heter det kuperat glas eller kupat glas?
Klart!!Sålt av lite idag... Ska jag slå till på en 663?
@Ernesto förtälj!
390? Var?Kunde inte bestämma mig idag... Behöver prova den med vanliga kläder först
Provade lite annat också.
663, 390, 687 & 372
390? Var?
Jag snodde en sån när jag köpte strapet av dig, hoppas det är ok
Ser den inte på hemsidan. Vad ville de ha för den?Nymans! Pre-Owned
687 är en riktigt lyckad modell. Lite konstigt att den inte syns oftare, men svenska klockköpare kanske är svåra, svenska paneristis svårare och svenska paneristis på KS svårast. Den är för bra för att vara diskret.Kunde inte bestämma mig idag... Behöver prova den med vanliga kläder först
Provade lite annat också.
663, 390, 687 & 372
JA.Sålt av lite idag... Ska jag slå till på en 663?
Tyvärr hade dom inget mer där inne. Var precis där och testade 620
Skyltfönster AD i Palma.
Nedre raden till höger från svarta gummibandet till bruna assot precis innan ljusblå alligatorn som är 22/18.
Gäller 18 spänne på 40/42 boetterna? Har för mig att min gamla 392a hade 20 spänne?
390 är ju kanon om man vill ha 372-stuket fast inte 47mm. 663 är ju däremot lite roligare. Vad tyckte du om tavlan? Inte för ljus?