• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gillar 663! Om man vill ha en 372 men något mer speciellt är den perfekt. Inte för ljus, funkar bra ihop med texten. Härlig vintageaura med plexit också.
Håller med men jag gillar mörka tavlor. Inte funderat på @mårt -versionen?

upload_2018-7-29_9-3-30-png.870791

605 alltså. Snodd bild från måååårt.

Kommer hem efter kräftskiva.. Sugen på att kika på framtida köp, så kommer man till den där skit hemsidan. Blir sjukt osugen på nästa Panna köp när man kliver in som det ser ut just nu (nej jag har ännu inte lyckats ta bort kinesiska)..

ARG!!

Gillar 663! Om man vill ha en 372 men något mer speciellt är den perfekt. Inte för ljus, funkar bra ihop med texten. Härlig vintageaura med plexit också.
Valde mellan 663, 673 och 372, om du gillar den ljusa tavlan som jag gör ska du slå till, mycket roligare/mer unik än 372.
Klockan är lättare med det underbara plexit som bara blir mysigare med tiden:)
673:
4D90206A-DFE3-43C7-9FEA-A5A4CCD02319.jpeg

Tjenare! Läst igenom tråden lite granna och måste säga att dessa klockor verkligen verkar bra! Någon som vet vad det kan vara för prislapp på en beggad 111?

Tjenare! Läst igenom tråden lite granna och måste säga att dessa klockor verkligen verkar bra! Någon som vet vad det kan vara för prislapp på en beggad 111?
Här på KS skulle jag säga 34-42, beroende på skick, tillbehör och eventuellt om den har sandwich eller ej

En headonly i ett använt skick = ca 33?
En i nyskick, opolerad, alla boxar och papper, hyfsat nyservad = runt 42?

Ni får gärna rätta mig om jag har fel

Tillbaka
Topp