Jag vet precis hur det där känns. Höll på att kissa på mig när jag köpte min första dyra, en 359.Åh fy satan vad det skakar i mig just nu, har precist löpt min första dyra klocka. Det blev en 560.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet precis hur det där känns. Höll på att kissa på mig när jag köpte min första dyra, en 359.Åh fy satan vad det skakar i mig just nu, har precist löpt min första dyra klocka. Det blev en 560.
Stort grattis till ett mycket bra val. Övertygad om att du kommer bli nöjd.Åh fy satan vad det skakar i mig just nu, har precist löpt min första dyra klocka. Det blev en 560.
Det kan funka. Många Paneraier har inbyggd kudde.Man tackar, kommer nog inte sova i natt...
Stort grattis! Fantastisk känsla!Åh fy satan vad det skakar i mig just nu, har precist löpt min första dyra klocka. Det blev en 560.
Stort grattis! Vet exakt den där känslan!Åh fy satan vad det skakar i mig just nu, har precist löpt min första dyra klocka. Det blev en 560.
Om det var den på KS så är det ju bara att sälja igen om du får panik. Grattis oavsett, bra val!Åh fy satan vad det skakar i mig just nu, har precist löpt min första dyra klocka. Det blev en 560.
Tack och svar ja, det var den på KS.Om det var den på KS så är det ju bara att sälja igen om du får panik. Grattis oavsett, bra val!
Gott, då kan du koppla av.Tack och svar ja, det var den på KS.
Är det bara jag som som går igång på en 508?
Jag har inte sett nån nämna den i tråden.
Jag lägger in en stulen bild från nätet.
Den är clean i sitt utförande med bara svart och ecru, men den är ganska tjock, tror jag Så, jag kör en 616 carbotech istället ... eller ja, jag vill ... Den kanske är lika tjock?
Grattis! Vad är det för höjd på den?Tack och svar ja, det var den på KS.
13.5mmGrattis! Vad är det för höjd på den?
Jag går igång rejält.Är det bara jag som som går igång på en 508?
Jag går igång rejält.
Just nu känns det som att nästa panna blir en keramisk även om keramik skrämmer mig lite. Har kikat på 441/1441, 292 & 643, lutar mot en 643.
Jag är också lite rädd för keramik
441 får det att vattnas i min mun iaf
Jag är också lite rädd för keramik
441 får det att vattnas i min mun iaf
Tack. Det kan jag leva med.
Hade du inte legat ett steg efter så hade du ju kunnat prova min.Tack. Det kan jag leva med.
På en 47mm går det i alla fall. Du får fråga @kmg och @stelah om 45mm.
Tror 643 är riktigt cool på både originalbandet och på canvas. Läste att @mårt skrev i sin annons att man kan köra både original 27mm, 26mm och 24mm band på Radiomir. Gissar att man kör utan rör i banden. Vore kul att se foton med 24mm band på, känns ju spontant som att det kan se lite knas ut.
Du får prova så får vi se.
Tror 643 är riktigt cool på både originalbandet och på canvas. Läste att @mårt skrev i sin annons att man kan köra både original 27mm, 26mm och 24mm band på Radiomir. Gissar att man kör utan rör i banden. Vore kul att se foton med 24mm band på, känns ju spontant som att det kan se lite knas ut.
Tack ändå. Just nu vet jag inte riktigt vad det blir här näst men dessa Pannor har en helt egen stil som jag gillar skarpt.Hade du inte legat ett steg efter så hade du ju kunnat prova min.
De sitter sjukt bekvämt, tror inte du hade tyckt de är för stora.
@yonsson , 24 mm ser enligt mig knas ut. 26 och 27 mm är snyggt. Har testat raka band på min 610 - flög inte. Också testat lite tjockare band - flög inte heller.
Den är skitsnygg. Jag hade köpt den direkt om det varit grön luminova. Gillar du ecru så tveka inte om den känns ok i storlek och så. @yonsson spanar på en svart Radiomir så det håller på att bli en trend. Jag håller med om att det är lite konstigt att den inte visats mer.Är det bara jag som som går igång på en 508?
Den kostar som tre vanliga Panerai. Jag tror det är därför.Den är skitsnygg. Jag hade köpt den direkt om det varit grön luminova. Gillar du ecru så tveka inte om den känns ok i storlek och så. @yonsson spanar på en svart Radiomir så det håller på att bli en trend. Jag håller med om att det är lite konstigt att den inte visats mer.
Oj, varför då?Den kostar som tre vanliga Panerai. Jag tror det är därför.
Grattis, ett bra val!Åh fy satan vad det skakar i mig just nu, har precist löpt min första dyra klocka. Det blev en 560.
Keramik är dyrtOj, varför då?
Tack, det är bra att veta att den är prisvärd. Jag är noga med substansen.Keramik är dyrt
Vilken bulleDen är clean i sitt utförande med bara svart och ecru, men den är ganska tjock, tror jag Så, jag kör en 616 carbotech istället ... eller ja, jag vill ... Den kanske är lika tjock?