Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker att base blir för kalt, men det känns som att vi med tiden båda kommer att få det vi vill hanej...inte något som stör tavlan...base is king!
I och för sig tycker jag ju också om 233:an...och den har ju annat på tavlan...så varför inte...
Ja, det där jävla otyget har jag aldrig fattat. Det är väl en sak om det är en helt ny innovation som BMG-tech, men automatiska urverk får väl ändå betraktas som en något gammal och osexig teknik..Hur man förstör en annars perfekt tavla? Man skriver "Automatic"
(PAM933)
En variant med samma spec som 372, men i 44mm har efterfrågats av paneristi globalt länge, men Panerai stretar mot.Tycker att base blir för kalt, men det känns som att vi med tiden båda kommer att få det vi vill ha
Satt ju som en smäck det där!En påminnelse kring hur grym den här tråden är - slängde upp en post för ett par dagar sen kring ifall någon hade ett alligatorband då jag behövde ett dressband.
@StarMan svarade efter ett par minuter och några dagar senare sitter den på 111’an.
Kan man få en bättre start på helgen? Trevlig helg!
PAM111 med alligator strap som tidgare suttit på PAM233.
Som sagt, supernöjd!! Tack!Satt ju som en smäck det där!
Blå gummit är grymtDom är himla bra!!! Det blåa canvaset likaså! Och gummit!
Fortfarande för skarp sunburst utifrån min smak.
Livebild på 934
Farligt nära speed posting på dig nu.Det är aldrig bra att börja scrolla trådar. Panerai måste jag ha nu
Ser ju ut som din ideal-trippel
Jag gillart, men förstår om den är för allaFortfarande för skarp sunburst utifrån min smak.
Dåligt ljus hoppas jag, för pressbilderna var finare... Det är nog en tavla som måste ses IRL.
Livebild på 934
Skit bra! Blått är grejen
Blå gummit är grymt
Yup!Mitt blå/lila nubuckband på en 932 hade inte varit helt fel
Förövrigt fan vad bra 605 är
Den är så bra!!!Jobbar man för en italiensk operatör så måste man väl ha lite italienska influenser..
För mig var det kärlek direkt!Den är så bra!!!
Spännande att se vad för nytt som motiverar att sälja 605
Förstår det! Försöker leta reda på en, men folk verkar vilja behålla de!För mig var det kärlek direkt!
Det är en ny lägenhet, faktiskt.Spännande att se vad för nytt som motiverar att sälja 605
Hehe..jag testade en ny på Nymans när jag absolut inte hade planerat Panerai..men nu är jag fast i träsket!Förstår det! Försöker leta reda på en, men folk verkar vilja behålla de!