Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som 024.Någon som vet vilken ref?
AgreedSer ut som 024.
Ser ut som en 024, här kommer en bild på min gamla att jämföra med.Någon som vet vilken ref?
Precis som de andra säger, 024.. F-serie med "T SWISS MADE T" tavlaNågon som vet vilken ref?
Jodå, finns redan i boutiques..Om ni har missat det, vilket ni säkert inte har, så är det här officiellt nu.
http://www.paneraicentral.com/art-deco-inspired-panerai-pam790-pam791-limited-editions/
Tror ni att han har rätt?Om ni har missat det, vilket ni säkert inte har, så är det här officiellt nu.
http://www.paneraicentral.com/art-deco-inspired-panerai-pam790-pam791-limited-editions/
Ah.Jodå, finns redan i boutiques..
Det var någon i den där kommentarstråden som sa att "original" är ett relativt begrepp, det är ju grymt originellt för att vara Panerai.Tror ni att han har rätt?
Haha japp. Och jag struntar faktiskt i vilket. Jag gillar designen.Det var någon i den där kommentarstråden som sa att "original" är ett relativt begrepp, det är ju grymt originellt för att vara Panerai.
Den där bilden fick mig att tippa över kanten.Tror ni att han har rätt?
Jag med. Tänker inte skaffa en dock, kanske hade gjort det om den var 44mm. Shit, jag har verkligen fastnat i 44/45mm-träsket igen. Men de sitter ju så fasligt bra.Haha japp. Och jag struntar faktiskt i vilket. Jag gillar designen.
Det beror på... Hur håller 8-dagarsverken tiden? Min 422 håller sig VÄLDIGT nära +-0 sekunder/dygn. Upplevde att 8-dagars verket gick lite fort. Hade ju dock ingen sekundvisare på min 560 så svårt att säga exakt hur fort.Är det förresten bara jag som vill ha en 44mm 372 (eller egentligen 605) med 8-dagarsverk?
Jag gillar den. Tycker PR-indikatorn balanserar upp tavlan något. Sen kan man tänka sig att placeringen kunde ändras något.Ingen som pratar om nya 795? (44mm)
Retail: 6900$
ekonomiskt oberoende är vägen att gå. då kan man ha ett par 47 mm som ligger och skräpar.Jag med. Tänker inte skaffa en dock, kanske hade gjort det om den var 44mm. Shit, jag har verkligen fastnat i 44/45mm-träsket igen. Men de sitter ju så fasligt bra.
Jag gillar den. Tycker PR-indikatorn balanserar upp tavlan något. Sen kan man tänka sig att placeringen kunde ändras något.
Du har rätt. Tack.ekonomiskt oberoende är vägen att gå. då kan man ha ett par 47 mm som ligger och skräpar.
du vill alltså ha en 422a i 44 mm med luminor-boetten?Hade den varit utan PR med glasbaksida och med kupat glas så...
Personligen är jag ingen fan av den PR-indikatorn på tavlan, så den går bort för mig.Ingen som pratar om nya 795? (44mm)
Jag ser framför mig att @Ernesto sitter och antecknar "jaha, då beställer vi inte hem två av den utan bara en".Personligen är jag ingen fan av den PR-indikatorn på tavlan, så den går bort för mig.
du vill alltså ha en 422a i 44 mm med luminor-boetten?
[Ingen som pratar om nya 795? (44mm)