DoneOk, @Palenkovich ...vad tror du...kan man vara betrodd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
DoneOk, @Palenkovich ...vad tror du...kan man vara betrodd?
Jag hade knipit om jag hade haft närmare 40 000 inläggMan undrar ju hur mycket spammande det skulle vara här utan den konversationen med tanke på hur mycket det är när den finns.
Från Paneristi...
"New retail price in France for Panerai Luminor Submersible BMG TECH PAM00692 = as of today it will cost 12900€ instead of 9900€... I must say I don't get the point there!!!"
Verkar så.What så de skall höja priset med 3k euro?
Verkar så.
Lite stört faktiskt. 13000 euro för en BMG tech är saftigt.
Förklarar ju den stora prisskillnaden på Chrono24 i alla fall.Från Paneristi...
"New retail price in France for Panerai Luminor Submersible BMG TECH PAM00692 = as of today it will cost 12900€ instead of 9900€... I must say I don't get the point there!!!"
För oss med tandpetare till handleder. 722:Ös gärna på med bilder på Pam 682 och 722/1392.
Är riktigt sugen!
Woooh that’s not niceFrån Paneristi...
För oss med tandpetare till handleder. 722:
722:an är i mina ögon en mer kameleont som du dressar upp galet bra med croco samt har möjlighet att köra länk, canvas, vintage och ammoläder på. Enda nackdelen är 10 ATM. Vilket kommer göra en nervös om man badar om några årGalet bra!
Kan verkligen inte bestämma mig dock, ska man gå för den eller 682? Båda sitter så bra.
Spelar väl ingen roll. Bör vara samma lösning som på de andra fast tunnare gods. 100m räcker gott.Enda nackdelen är 10 ATM. Vilket kommer göra en nervös om man badar om några år
You lost me?Enda nackdelen är 10 ATM. Vilket kommer göra en nervös om man badar om några år
Lite sen på bollen här kanske, men kolla med @MickeJ hans gröna Tärnsjö strap är riktigt fint, och lyssna inte på dom andra, grönt är det nya svartaHilfe !
Följande band till min 425? Vad tycker herrskapet? (Toshi)
Militärgrönt OEM gummi på 382
Grym kombo! Inga hudirritationer av bronset?
Militärgrönt OEM gummi på 382