Vi får se hur kaxigheten utvecklas när/om klockan blir såld. Blir intressant att se hur snapback-pannorna håller andrahandsvärdet, speciellt eftersom du undanber prut i annonsen.Glömde smileyn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi får se hur kaxigheten utvecklas när/om klockan blir såld. Blir intressant att se hur snapback-pannorna håller andrahandsvärdet, speciellt eftersom du undanber prut i annonsen.Glömde smileyn
Du är rolig du, Alltid ska du ha sista ordet. Alltid ska du leka översittare. Din enorma kunskap (ärligt menat) tar inte bort faktum att alla trådar du börjar skriva blir lite mindre trevliga. Testa att inte go full Aurum nästa gång.Vi får se hur kaxigheten utvecklas när/om klockan blir såld. Blir intressant att se hur snapback-pannorna håller andrahandsvärdet, speciellt eftersom du undanber prut i annonsen.
Härligt! Grattis i förskott får man väl säga då.Blir paketöppning snart
Det var du som skrev ”käft” men anfall är väl bästa försvar antar jag. Ingen snyggt uppställd text eller säljfluff får en för dyr klocka såld.Du är rolig du, Alltid ska du ha sista ordet. Alltid ska du leka översittare. Din enorma kunskap (ärligt menat) tar inte bort faktum att alla trådar du börjar skriva blir lite mindre trevliga. Testa att inte go full Aurum nästa gång.
Qoud erat demonstrandumDet var du som skrev ”käft” men anfall är väl bästa försvar antar jag. Ingen snyggt uppställd text eller säljfluff får en för dyr klocka såld.
Hörni. Båda två. Nu får ni lugna ned er.Det var du som skrev ”käft” men anfall är väl bästa försvar antar jag.
Har inte antytt att den är skit, syftade på att den var lång. ”Håller tiden bra”, ”använd i rotation”, ”kontakt via PM”, ”pris enligt ovan”, ”retur enligt ovan” osv är inget som tillför något värde till annonsen enligt mig. Bra bilder dock.Hörni. Båda två. Nu får ni lugna ned er.
@yonsson du hintade helt klart om att hans annons var skit enligt dig, innan han sa käft. Jag har måhända det också, och därför känner jag igen en like, men du har översittarfasoner som kmg säger. Tråden har ändrat karaktär sen du dök upp, både på positivt och negativt sätt. Tack för det positiva, det har varit jättebra, kan du hålla igen på det negativa i framtiden, snälla?
@kmg det var klart onödigt att gå till motattack. Du vet bättre än så, det försämrar bara läget för oss alla andra. Så, inte igen tack?
Kort sagt, till båda, det finns så många bättre sätt att uttrycka sig på. Do it.
Tack.Har inte antytt att den är skit, syftade på att den var lång. ”Håller tiden bra”, ”använd i rotation”, ”kontakt via PM”, ”pris enligt ovan”, ”retur enligt ovan” osv är inget som tillför något värde till annonsen enligt mig. Bra bilder dock.
Men ja, ska givetvis tänka på hur jag uttrycker mig.
Åter till "normala" topics. Vad säger ni, ska bandet matcha/omatcha visarnas färg eller lysmassans? (Bilder från Rolexforum)
(PAM1499 tror jag)
Tycker att det var lite kul oavsett. En färgklick.Åter till "normala" topics. Vad säger ni, ska bandet matcha/omatcha visarnas färg eller lysmassans? (Bilder från Rolexforum)
(PAM1499 tror jag)
Det där bandet i svart är riktigt bra! Var det gamla vanliga 2300-ish det kostade?Perfect Match ! (673)
Åter till "normala" topics. Vad säger ni, ska bandet matcha/omatcha visarnas färg eller lysmassans? (Bilder från Rolexforum)
(PAM1499 tror jag)
Perfekt för lek med barnen.Kul och nytt. Påminner lite om en supersoaker.
(PAM1499 tror jag)
Det där var snyggt Men jag är ju svag för alla nyanser av grönt (som ni vet)...Åter till "normala" topics. Vad säger ni, ska bandet matcha/omatcha visarnas färg eller lysmassans? (Bilder från Rolexforum)
(PAM1499 tror jag)
Yupp, samma lika !Det där bandet i svart är riktigt bra! Var det gamla vanliga 2300-ish det kostade?
Fick du med dig någon annan framtida resekamrat också?Sista etappen hem från New York..
PAM911 som dagens resekamrat..
Kan du inte ha det på klockan på GTGn så man får se det live?Yupp, samma lika !
Tyvärr icke (ska för övrigt berätta om NY-boutiqueupplevelsen när vi ses på gtg:n), men väntar ju tillskott innan helgen ändå..Fick du med dig någon annan framtida resekamrat också?
Hmm kan inte avgöra om det är en special edition låda eller inte, oavsett vill vi ser mer... nu!!!Blir paketöppning snart
Fick just höra att det är högst tveksamt om den hinner hit innan helgenTyvärr icke (ska för övrigt berätta om NY-boutiqueupplevelsen när vi ses på gtg:n), men väntar ju tillskott innan helgen ändå..
(PAM1499 tror jag)
Snart så snart så!! Massa barn runt mig som härjar så behöver bli lite lugnt bara..Hmm kan inte avgöra om det är en special edition låda eller inte, oavsett vill vi ser mer... nu!!!
Fick just höra att det är högst tveksamt om den hinner hit innan helgen