• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Då var den här, min första Panna
474E089D-943D-4925-8FFD-E6141A81087B.jpeg


993471A6-7F69-4167-9B03-702E87A1410D.jpeg

Faktiskt bättre än vad jag vågat hoppas på. Karaktären är underbar.
Tack alla ni som hjälpt mig.
Snyggt, grattis! Bra val som första panna. Välkommen till KS trevligaste tråd!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Det finns några varianter av bordsklockan, det vet du eller? Den är ball, men jag har aldrig pillat på en i verkligheten.

Kom förbi kompis! Jag tog hem 641. På riktigt sjukt cool. Kostar ”bara” 29k. Relativt billigt? Eller är jag bara skadad? Glaset är kupat deluxe och att vrida upp 8-dagarsverket är mysigt - speciellt när kronan är stor som en vitlök.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Kom förbi kompis! Jag tog hem 641. På riktigt sjukt cool. Kostar ”bara” 29k. Relativt billigt? Eller är jag bara skadad? Glaset är kupat deluxe och att vrida upp 8-dagarsverket är mysigt - speciellt när kronan är stor som en vitlök.
Feck. Det är ju precis den jag skulle velat ha, om jag var gjord av pengar, och hade ett skrivbord.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Har varit lite frånvarande några dagar iom utlandsresa, men som vanligt mycket trevligt att se draget i tråden, och inte minst alla nytillkomna Risti..
Blir lite mer bidrag från min sida särskilt om ett par dagar då nästa pjäs trillar in; kommer utgöra en ypperligt trevlig del i min Panna-trippel :heart:
 
Topp