Snyggt, grattis! Bra val som första panna. Välkommen till KS trevligaste tråd!Då var den här, min första Panna
Faktiskt bättre än vad jag vågat hoppas på. Karaktären är underbar.
Tack alla ni som hjälpt mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, grattis! Bra val som första panna. Välkommen till KS trevligaste tråd!Då var den här, min första Panna
Faktiskt bättre än vad jag vågat hoppas på. Karaktären är underbar.
Tack alla ni som hjälpt mig.
JEFLAR!!Spinner vidare
Utan: 7 (183, 183g, 210, 232, 292, 448, 449)
Med: 16 (000, 24, 92, 111x2, 114, 212, 233, 253, 372x2, 390, 510, 560, 590, 911)
Rad/luminor ratio: 43,75%
Bettarini-ratio: 35%
Som andra säger, hopp på. Vad gillar du mest, åsså kör du på det eller något liknande.Är ju omöjligt med budget för 1st Panerai att välja modell ! Blir verkligen inte klokare, ju mer jag forskar desto svårare blir det att välja
Det finns några varianter av bordsklockan, det vet du eller? Den är ball, men jag har aldrig pillat på en i verkligheten.Någon som har bordsklockan och kan säga något om den? Väldigt intressant måste jag säga.
Så länge du är lika trevlig som alla andra Panerai-ägare ... så säger jag grattis.Första pannan har landat! Hoppas en gammal Rolexägare är välkommen i denna trevliga tråd.
Första pannan har landat! Hoppas en gammal Rolexägare är välkommen i denna trevliga tråd.
Första pannan har landat! Hoppas en gammal Rolexägare är välkommen i denna trevliga tråd.
Kul! Grattis! Härligt!Första pannan har landat! Hoppas en gammal Rolexägare är välkommen i denna trevliga tråd.
Det ligger ju i betraktarens ögon,men man vill ju tro det iaf.Så länge du är lika trevlig som alla andra Panerai-ägare ... så säger jag grattis.
Är inte så insatt, därför jag frågar. Har sett några på K&S men inte mer än det.Det finns några varianter av bordsklockan, det vet du eller? Den är ball, men jag har aldrig pillat på en i verkligheten.
Tack! Ja du e ju delvis ansvarig för att jag hamnat här. Blir nog bra det här saknar inte subben iaf.Grattis och välkommen!!
Är inte så insatt, därför jag frågar. Har sett några på K&S men inte mer än det.
Tack!
581, 641 och 651.
Här är en sökning på C24 över tillgängliga i Europa nu.
https://www.chrono24.se/search/inde...eTo=-1&redirectToSearchIndex=true&sortorder=1
Och ett bra youtubeklipp:
581, 641 och 651.
Här är en sökning på C24 över tillgängliga i Europa nu.
https://www.chrono24.se/search/inde...eTo=-1&redirectToSearchIndex=true&sortorder=1
Och ett bra youtubeklipp:
560 kanskeÄr ju omöjligt med budget för 1st Panerai att välja modell ! Blir verkligen inte klokare, ju mer jag forskar desto svårare blir det att välja
Det finns några varianter av bordsklockan, det vet du eller? Den är ball, men jag har aldrig pillat på en i verkligheten.
Feck. Det är ju precis den jag skulle velat ha, om jag var gjord av pengar, och hade ett skrivbord.Kom förbi kompis! Jag tog hem 641. På riktigt sjukt cool. Kostar ”bara” 29k. Relativt billigt? Eller är jag bara skadad? Glaset är kupat deluxe och att vrida upp 8-dagarsverket är mysigt - speciellt när kronan är stor som en vitlök.
Feck. Det är ju precis den jag skulle velat ha, om jag var gjord av pengar, och hade ett skrivbord.
Kör den som pendel runt halsen!Kom förbi kompis! Jag tog hem 641. På riktigt sjukt cool. Kostar ”bara” 29k. Relativt billigt? Eller är jag bara skadad? Glaset är kupat deluxe och att vrida upp 8-dagarsverket är mysigt - speciellt när kronan är stor som en vitlök.
PAM00716 och PAM00111
Oleg Stepenkos ...Vad är det för band på 111:an?
http://straps-hurricane13.blogspot.com/2018/03/special-edition-for-gov.htmlVad är det för band på 111:an?
Tack!Grymt!
Grattis och hoppas att du är nöjd!
Du bär upp den bra men du hade å andra sidan handleder att bära upp en 47:a också