Bra. Jag hde kontakt med en tysk handlare på C24 i våras om en 634a men bangade när jag läste att han blivit anklagat för att sälja china-pannor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra. Jag hde kontakt med en tysk handlare på C24 i våras om en 634a men bangade när jag läste att han blivit anklagat för att sälja china-pannor.
Önskar 372 hade den baksidan... Men i samma boettDär ser man... dags att dra upp.
PAM422
Förstår dig. Måste känna ordentligt på 372 nästa vecka.Önskar 372 hade den baksidan... Men i samma boett
Där ser man... dags att dra upp.
PAM422
Gillar själv inte glasbaksida utan funktion, om inte urverket är fint att titta på.Jag vill bara ha en glasbaksida på min 590
Gillar själv inte glasbaksida utan funktion, om inte urverket är fint att titta på.
Typ baksidan på 796 är bra
Jag vill bara ha en glasbaksida på min 590
Beror på urverk och rotor... Om rotorn är fin i guld så kan jag gärna ha en glasbaksida.Håller helt med, på en automatisk klocka känns det onödigt med rotorn som tar upp så mycket visuell yta. På en manuell dock...ja tack
Beror på urverk och rotor... Om rotorn är fin i guld så kan jag gärna ha en glasbaksida.
Eller om urverket har en fin mikrorotor, som typ P4000/10 i PAM739
Men jag kollar väldigt sällan på baksidan när det kommer till pannor med vanilla-P3000 . Men det kanske bara är jag.
Nej. https://watchbase.com/panerai/caliber/p-4000-10Det var ett fint urverk finns det i någon mer modell som inte är due?
Ge det lite tid.. Tror det kommer dyka upp i flerDet var ett fint urverk finns det i någon mer modell som inte är due?
Det borde väl E kunna lösa?
Menar du att gängorna i skruven är nötta?Så hände det där nesliga, nytt inkommet strap, byter som jag gjort 100tals gånger, men nu vägrar den lilla sprinten i spännet att fästa, den bara går runt, jag hoppas gvs att det är sprinten och inte spännet då jag kan tänka mig att Panerai tar bra betalt för guldspännen.
Nån som råkat ut för sett och har nåt husmorstips?
Så hände det där nesliga, nytt inkommet strap, byter som jag gjort 100tals gånger, men nu vägrar den lilla sprinten i spännet att fästa, den bara går runt, jag hoppas gvs att det är sprinten och inte spännet då jag kan tänka mig att Panerai tar bra betalt för guldspännen.
Lite osäker, om jag skruvar i den från utsidan går det alldeles utmärkt, gängorna ser ok ut vid enkel inspektionMenar du att gängorna i skruven är nötta?
Lite osäker vem som gjorde detta faktiskt, nån annan i gruppen har säkert kollHar inget tips till dig tyvärr men hoppas du kan hinta mig om vart jag hittar ett fodral för mina band! Ditt var fint!
Var tror du felet sitter då?Lite osäker, om jag skruvar i den från utsidan går det alldeles utmärkt, gängorna ser ok ut vid enkel inspektion
Så hände det där nesliga, nytt inkommet strap, byter som jag gjort 100tals gånger, men nu vägrar den lilla sprinten i spännet att fästa, den bara går runt, jag hoppas gvs att det är sprinten och inte spännet då jag kan tänka mig att Panerai tar bra betalt för guldspännen.
Kan det bara vara så att bandet kärvar och skruven inte går i rakt? Jag vet att min skruv på spännet jäklats tidigare när dimensionerna varit alltför tighta. Varit som att den inte går in i gängorna.Så hände det där nesliga, nytt inkommet strap, byter som jag gjort 100tals gånger, men nu vägrar den lilla sprinten i spännet att fästa, den bara går runt, jag hoppas gvs att det är sprinten och inte spännet då jag kan tänka mig att Panerai tar bra betalt för guldspännen.
Hände mig med ett aftermarket spänne en gång... inte hänt med OEM spänne dock. har du något annat spänne hemma du kan testa med? kombinera skruv / spänne tänkte jag..Så hände det där nesliga, nytt inkommet strap, byter som jag gjort 100tals gånger, men nu vägrar den lilla sprinten i spännet att fästa, den bara går runt, jag hoppas gvs att det är sprinten och inte spännet då jag kan tänka mig att Panerai tar bra betalt för guldspännen.
??? Stannat?Kan klockan bara bli 03:00...
Wopsi, helt fel tråd. Sorry??? Stannat?
Tänkte också på det, så provade utan band, men den vill inte spela boll, om jag tar sprinten den "vanliga" vägen så fäster den inte, men om jag skruvar i sprinten från "utsidan" så fäster den fint..Kan det bara vara så att bandet kärvar och skruven inte går i rakt? Jag vet att min skruv på spännet jäklats tidigare när dimensionerna varit alltför tighta. Varit som att den inte går in i gängorna.
Nej, har inget annat, men får ta en sväng förbi Krons i veckan, nu får jag anledning att köra mitt MX strap iställetHände mig med ett aftermarket spänne en gång... inte hänt med OEM spänne dock. har du något annat spänne hemma du kan testa med? kombinera skruv / spänne tänkte jag..
Då förstår jag. Dum fråga, men ingen smuts?Tänkte också på det, så provade utan band, men den vill inte spela boll, om jag tar sprinten den "vanliga" vägen så fäster den inte, men om jag skruvar i sprinten från "utsidan" så fäster den fint..