Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp grönt!!
Tänkte lägga upp en liknande bild häromdagen men mina guns är betydligt mindre så det var ju klokt så här i efterhand. Ser bra ut.Kass bild, men tycker 47 sitter bra, har man det inte mellan ben... Så får man ha det runt armen ....
![]()
Snoozarn @snoozarn .. Det här är inte hardcore träningstråden; it ain´t about the gunsTänkte lägga upp en liknande bild häromdagen men mina guns är betydligt mindre så det var ju klokt så här i efterhand. Ser bra ut.
Fullt förståeligt, var mer för att illustrera hur en 44mm kan sitta på en tanig 16,5cm handled.
Do it!Fullt förståeligt, var mer för att illustrera hur en 44mm kan sitta på en tanig 16,5cm handled.![]()
Äntligen lite straps.. först in - ebay-asson
![]()
212 och 911 får sig ett skobyte
Ha nu en grym helg vänner!![]()
Det gråa är grymt snyggt! Vad får man pynta för ett sånt?![]()
"No like for you!" //RubberB-nazi
Det är ju mellanrummet mellan klocka och band som skapar balans när boetten är så pass stor som 44 mm. /proportion-fascist
Yes den är snygg - strax under 300kr (€28) exkl. frakt kostar det.
Länk -> 24mm watch strap Band Buckle - 24/22mm GRIGIO Asso leather panerai style
Ett rubberB på en 47 mm kan ju inte bli särskilt gulligt.No rubber for you!
Jag har en boett på 47mm. Svårt med balansen där..
Ett rubberB på en 47 mm kan ju inte bli särskilt gulligt.
Finns dessutom inte, så det är en non-issue.Ett rubberB på en 47 mm kan ju inte bli särskilt gulligt.
Tröttnade apan på att göra budum-tiss?Finns dessutom inte, så det är en non-issue.
Yup. Det ser du väl på ansiktsuttrycket.Tröttnade apan på att göra budum-tiss?
Alltid bra med såna bilder, även om de sällan blir bra i övrigt.Kass bild, men tycker 47 sitter bra, har man det inte mellan ben... Så får man ha det runt armen ....
![]()
Jag vill också ha 18,5cm arm.Alltid bra med såna bilder, även om de sällan blir bra i övrigt.
Här 932 på min 18,5 cm arm.
![]()
A.k.a Curse of the RistiJag vill också ha 18,5cm arm.![]()
Jag tycker du kommer undan bra med 47mm om jag ska vara ärlig. Du är ju rätt lång? Tycker det gör en skillnad också IRL, wrist shots är inte allt.. men visst, 44 är en bättre storlek för de flesta av oss ..Jag vill också ha 18,5cm arm.![]()
Tack kompis.Jag tycker du kommer undan bra med 47mm om jag ska vara ärlig. Du är ju rätt lång? Tycker det gör en skillnad också IRL, wrist shots är inte allt.. men visst, 44 är en bättre storlek för de flesta av oss ..
Hur är kvaliten på dom?Äntligen lite straps.. först in - ebay-asson
![]()
212 och 911 får sig ett skobyte
![]()
Ha nu en grym helg vänner!
Tycker också subgummit verkar fränt! Vilka färger finns Sub-gummit i till 26mm Pannor? Ping @Ernesto
Ser bra ut. Synd på antalet.Beställde 3 sånna här spännen från en säljare på Ebay, fick bara ett levererat...
![]()
Hur är kvaliten på dom?
Blev sugen på det bruna