• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kass bild, men tycker 47 sitter bra, har man det inte mellan ben... Så får man ha det runt armen .... :D
20181019_181654.jpg

Jag var på Pressbyrån nyss och lyssnade på ett gäng ungdomar vid godishyllan. De uttryckte sig ganska desperat och högljutt med orden "Jag måste köpa något! Jag vet inte vad jag vill ha!! Vad ska jag köpa?!". Jag tänkte tanken att det där beteendet var spännande och något jag inte sett förut. Efter ytterligare eftertänksamhet så gick jag och skrev det här inlägget i den här tråden. Trevlig fredag på er, mina bekanta!
paneristiswedentgif.png

Jag tycker du kommer undan bra med 47mm om jag ska vara ärlig. Du är ju rätt lång? Tycker det gör en skillnad också IRL, wrist shots är inte allt.. men visst, 44 är en bättre storlek för de flesta av oss ..
Tack kompis. :) Som du säger, jag kommer undan med det, fast inte sååå bra. Vi får se. 720 eller 372 i 44. :D

Tillbaka
Topp