Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Senaste tillskottet i mitt sortiment med band till min Panerai, nytt för dagen. Bandet är gjort i Japansk Denim och från Italien igen. Mera band kommer och är på ingång .... man blir näst intill sjuk på att dammsuga efter coola och snygga band! Sjukt mycket bra tips av er alla här. Världens bästa klocktråd solklart!!
Brukar tveka på jeans men detta var fan snyggt!! Nice catch!!
Lite sen på bollen... Men faaaan vilken fin klocka!! Hur bär den? Hur är tjockleken? Testade nyligen en PAM574, 42 mm dock manuell. Antar att den troligen är tunnare. Men den satt riktigt skönt. Dock är utförandet på PAM933 så grymt bra! Föredrar automat dessutom. Fast de verkar bygga lite ytterligare i höjd.Försökte få tag på en riktig kamera, utan någon vidare framgång dock - bättre bilder kommer senare!
Kul när chansningar går hem!!Var en ren chansning från min sida, blev klart bättre än jag trodde. Något kul att matcha med ibland i alla fall
Nä, inte med underbara P.4000. Mysigt och tunt automatverk..L..Fast de verkar bygga lite ytterligare i höjd.
Nej nej nej!!!Ny Panerai Boutique Edition - 605+672 = 972
NEW: Panerai introduces the fully engraved Luminor 1950 Firenze 3 Days PAM 972. It is limited to just 99 watches, it’s priced at € 28,000, only available in Florence.
Kört dalklocka i några dygn nu men tryckte på mig 372 då jag saknat den. Satan vad bra det känns att sätta på sig den igen.
De har en rätt bra line up de också, våra vänner i Indonesien.
PAM203, din för sisådär 7 - 800 000 kr..Verkligen! Kanske är solklart för endel, dock inte för mig.
Vad är denna för ref?
Eller som Yonsson brukar säga i all sin enkelhet: Ref?
PAM203, din för sisådär 7 - 800 000 kr..
Vad var det du gillade med den pjäsen? Eller var det mer att du undrade ref bara?Hahah tack. Då slutar jag fundera. Fin dock
Fast du menar ja ja ja!!!?Nej nej nej!!!
Vad var det du gillade med den pjäsen? Eller var det mer att du undrade ref bara?
Vill du ha ett lite billigare alternativ har du ju alltid egizianonAntog att det stod 8 Giorni Brevettato på urtavlan plus att den hade subdails samtligt som 3 & 9 vilken såg shysst ut! Vart nyfiken och ville veta ref
Vill du ha ett lite billigare alternativ har du ju alltid egizianon
Haha ja, skojade baraHaha eventuellt. Gillar nog 590 mer då.
Ingen aning. Är den legit?Någon som vet ref?
Jag såg den på paneristi Facebook, postad av en legit panerista men texten "My very special Panerai" .. men hittar inte posten längre. Skickar han ett PM och frågarIngen aning. Är den legit?
Gör det. Jag är nyfiken.Jag såg den på paneristi Facebook, postad av en legit panerista men texten "My very special Panerai" .. men hittar inte posten längre. Skickar han ett PM och frågar
That makes two of us.. Väldigt udda modell.Gör det. Jag är nyfiken.
Finns mycket att gilla. Bra balans i tavlan. Få textrader. Ordentligt kupat glas ser det ut som också. Noterar även en prick ”i” subsekunden som jag blir nyfiken på.That makes two of us.. Väldigt udda modell.
De enda som har liknande layout är några få tourbillons. Men denna är fan omöjlig att hitta..Finns mycket att gilla. Bra balans i tavlan. Få textrader. Ordentligt kupat glas ser det ut som också. Noterar även en prick ”i” subsekunden som jag blir nyfiken på.
Tyvärr inte.. Jag gillar den inte!Fast du menar ja ja ja!!!?