Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för band?
Det är enbart safir som gäller sedan några år tillbaka.Någon som vet om 372 forfarande säljs ny med plexi? Eller är det enbart saffir som gäller?
Ok, thanks! Hur påverkar det höjden/tjockleken på den? Med plexi är den väl 16,5mm? Är den samma med saffir?Det är enbart safir som gäller sedan några år tillbaka.
Det är samma med safir, men tyngden blir ... ehm .. tyngre med safir.Ok, thanks! Hur påverkar det höjden/tjockleken på den? Med plexi är den väl 16,5mm? Är den samma med saffir?
Är höjden 16,5mm? Jag tänkte den var 16mm.Ok, thanks! Hur påverkar det höjden/tjockleken på den? Med plexi är den väl 16,5mm? Är den samma med saffir?
Är höjden 16,5mm? Jag tänkte den var 16mm.
Bara en dag in men 112:n känns som en sovjetisk stridsvagn. Jävligt cool, går alltid i allt men saknar den där italienska elegansen som man hittar oss Due. Måste säga att Due var ett genidrag från Panerai. Historian finns, formspråket finns men en helt annat klocka och en riktigt cool klocka. Säger det igen men ser inte varför jag skulle få anledning att använda 112:n igen när jag har en due. Och då gillar jag ändå 112.Ouch, farlig väg du vandrar.. Normalisera Due och kalla en hederlig 112 för stor
Don't lose your way young Padawan; you can have both..
I hemstaden och hälsar på föräldrarna... Presenterar mammas 510 för 674an.
![]()
Japp! Stämmer att den är 16mm, fick för mig att den var 16,5mm med plexi men 16 ska det vara... synd att dom slutat helt med plexi på den, skulle varit nice om båda varianterna funnits, så man kunde välja safir eller plexi vid nyköp...![]()
Kommer din mamma även plocka in 674an?? Om ja så har du lätt den coolaste mamman ever - superhjältestatus i mina ögon, krama om henne lite extra varmt från dina risti-bröder! Om inte gör det ändå!
Haha tar hon 674an blir jag en jagad man av Panerai... Hon får nöja sig med 510! Kul ändå att hon kör Panerai som sina favoritskådespelare - Arnold, Sly, Statham & Co.
Kramar ska utdelas!
Haha tar hon 674an blir jag en jagad man av Panerai... Hon får nöja sig med 510! Kul ändå att hon kör Panerai som sina favoritskådespelare - Arnold, Sly, Statham & Co.
Kramar ska utdelas!
Menar du att detta inte funkar?Kan ju passa på att säga att hon vill ha en 372, för att göra dig ännu mer speechless
Men att vara en liten asiat och bära 47 mm går inte riktigt ihop.
Menar du att detta inte funkar?
![]()
Whatever rocks your boatBara en dag in men 112:n känns som en sovjetisk stridsvagn. Jävligt cool, går alltid i allt men saknar den där italienska elegansen som man hittar oss Due. Måste säga att Due var ett genidrag från Panerai. Historian finns, formspråket finns men en helt annat klocka och en riktigt cool klocka. Säger det igen men ser inte varför jag skulle få anledning att använda 112:n igen när jag har en due. Och då gillar jag ändå 112.
Har ju träffar din mamma, hon klär i en panna.Haha tar hon 674an blir jag en jagad man av Panerai... Hon får nöja sig med 510! Kul ändå att hon kör Panerai som sina favoritskådespelare - Arnold, Sly, Statham & Co.
Kramar ska utdelas!
Har ju träffar din mamma, hon klär i en panna.Grymt kul att hon snöat in precis som oss andra.
![]()
Kul!Ny dinka på väg in
Fin jämförelse mellan 932 och 690. Föredrar personligen tavlan på 932
![]()
![]()
Härligt, grattis. Tavlan är riktigt bra
Självklart! Grattis!I dag kommer den! Min förste Panerai. Lite läskigt at jag aldri har provat en Panerai förut, men skal bli riktigt kul. Skal man ha en liten paketöppning her kanskje?
Spännande! Klart du ska ha en paketöppning!I dag kommer den! Min förste Panerai. Lite läskigt at jag aldri har provat en Panerai förut, men skal bli riktigt kul. Skal man ha en liten paketöppning her kanskje?
Äh, overrated i detta fall. Bättre tavla inkl layout på 932Var är guldet på 932 damnit......
Blir besviken om du inte kör en paketöppning nuI dag kommer den! Min förste Panerai. Lite läskigt at jag aldri har provat en Panerai förut, men skal bli riktigt kul. Skal man ha en liten paketöppning her kanskje?