JoeBravoe
Silver
Menar sådanaDet ska inte vara tuber till Radiomir.Så vad menar du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Menar sådanaDet ska inte vara tuber till Radiomir.Så vad menar du?
Coolt. När jag hade Radiomir så satt den tuben fast i ena wire:n. Aldrig sett att det skulle vara en separat del.Menar sådana
![]()
Döm om min förvåning när plötsligt ena saknas. Sitter dock stabilt utan. Men för alla eventualiteter så.... har mailat Nymans.Coolt. När jag hade Radiomir så satt den tuben fast i ena wire:n. Aldrig sett att det skulle vara en separat del.
Glaset i kombination med sandwich 3,6,9,12 (samt deras position) och guldvisarna gör den till en magisk panna
![]()
![]()
![]()
Ja, en Due. 904. Tavlan är riktigt underbarGrattis till nyförvärvet! Är det en due? Ref? Riktigt mysig tavla![]()
Kör väl också en paketöppning... Men jätteliten
Nytt sand vintage strap från Hurricane13 ( Oleg Stepenko )
![]()
![]()
Måndag i november, svårt att hitta en tråkigare och gråare dag så något roligt måste man hitta på (även om det inte var planerat, trodde jag skulle haft den långt tidigare)Vilken rolig dag med alla paketöppningar! Stort grattis![]()
Det kommer, ska bara ha den en dag eller två först. Men så här långt är allt bara bra, sitter perfekt även om den ”bara” är 42 mm men framför allt uppskattar jag att den inte är så hög som vanliga Luminor. Samt att tavlan är väldigt trevlig.Trevligt med nytt in! Stort grattis kompis - Dela med dig av lite intryck!
Fick du en mössa?
Skulle jag inte få det av dig? Samt en piké och keps?Fick du en mössa?![]()
Satt perfekt det där, snyggt!Kör väl också en paketöppning... Men jätteliten
Nytt sand vintage strap från Hurricane13 ( Oleg Stepenko )
![]()
![]()
Men du fick väl limited editions böckerna iaf?Skulle jag inte få det av dig? Samt en piké och keps?![]()
Då var man på Krons, får se vad det kan vara i den här lådan
![]()
Det är ingen här som har en 232 än va? Vem har en överst på inköpslistan då? @Palenkovich ? @Yoshiikee?
Ah. Vart slarvade du bort din då? Utanför forumet, I guess.Jag har redan haft en.. den är riktigt bra. @Palenkovich har den väldigt högt upp på sin lista
Ah. Vart slarvade du bort din då? Utanför forumet, I guess.
Det jobbig är bara att 112:n kändes så stor och klumpig nu när jag tog fram den ikväll och jämförde. Ska låta de gå några veckor men som det kändes nu så är det lika bra att sälja 112:n för ser inte varför jag skulle använda den igen. Men jag kan ändra mig fort så ingen stress, den får vara kvar så länge så får jag se framåt jul vad jag tycker.Stort Grattis till dig också Mw!!
Perfekt komplement till 112:an
Vem äre som (inte) posta!?!?!Nej här på forumet för ett antal år sen
Det är en kille som läser det mesta i den här tråden som köpte. Vi får väl se om han reggar sig snart och ger sig till känna.Fan så synd.. postade den i hopp om att någon här skulle knipa den
Fast har så många roliga band till 112 som är för stora för 904.Stort Grattis till dig också Mw!!
Perfekt komplement till 112:an
Mm, 232 ligger lätt topp tre in och hade redan varit inne om inte 932 hade presenterats..Det är ingen här som har en 232 än va? Vem har en överst på inköpslistan då? @Palenkovich ? @Yoshiikee?
Ouch, farlig väg du vandrar.. Normalisera Due och kalla en hederlig 112 för storDet jobbig är bara att 112:n kändes så stor och klumpig nu när jag tog fram den ikväll och jämförde. Ska låta de gå några veckor men som det kändes nu så är det lika bra att sälja 112:n för ser inte varför jag skulle använda den igen. Men jag kan ändra mig fort så ingen stress, den får vara kvar så länge så får jag se framåt jul vad jag tycker.
Vem äre som (inte) posta!?!?!
Enda sättet att få jorden att sluta snurra är att köpa något, eller att göra sig okontaktbar.Snurrigt. Tack!
Det såg ut att kännas avspänt. Snyggt, men är det inte lite oranga toner i lumen?Nytt strap! Mycket nöjd även om det inte riktigt matchar något på klockan. Gillar kontrasten mot bruna index
![]()
![]()
![]()
Woohoo, kul!Ny dinka på väg in
Gul-bruna skulle jag sägaDet såg ut att kännas avspänt. Snyggt, men är det inte lite oranga toner i lumen?