• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det ska inte vara tuber till Radiomir. :) Så vad menar du?
Menar sådana

20181119_174729.jpg

Vilken rolig dag med alla paketöppningar! Stort grattis :)
Måndag i november, svårt att hitta en tråkigare och gråare dag så något roligt måste man hitta på (även om det inte var planerat, trodde jag skulle haft den långt tidigare)
Trevligt med nytt in! Stort grattis kompis - Dela med dig av lite intryck!
Det kommer, ska bara ha den en dag eller två först. Men så här långt är allt bara bra, sitter perfekt även om den ”bara” är 42 mm men framför allt uppskattar jag att den inte är så hög som vanliga Luminor. Samt att tavlan är väldigt trevlig.

Stort Grattis till dig också Mw!!
Perfekt komplement till 112:an
Det jobbig är bara att 112:n kändes så stor och klumpig nu när jag tog fram den ikväll och jämförde. Ska låta de gå några veckor men som det kändes nu så är det lika bra att sälja 112:n för ser inte varför jag skulle använda den igen. Men jag kan ändra mig fort så ingen stress, den får vara kvar så länge så får jag se framåt jul vad jag tycker.

Det jobbig är bara att 112:n kändes så stor och klumpig nu när jag tog fram den ikväll och jämförde. Ska låta de gå några veckor men som det kändes nu så är det lika bra att sälja 112:n för ser inte varför jag skulle använda den igen. Men jag kan ändra mig fort så ingen stress, den får vara kvar så länge så får jag se framåt jul vad jag tycker.
Ouch, farlig väg du vandrar.. Normalisera Due och kalla en hederlig 112 för stor ;)
Don't lose your way young Padawan; you can have both..

Tillbaka
Topp