• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hejsan,
Är för tillfället inne på att införskaffa en Panerai. Jag brukar flippa klockor relativt frekvent och frågar därför vilken av klockorna jag bör köpa? Vilken är mest populär, PAM 111 eller PAM 112. Båda med sandwich-tavla

Jag har väldigt svårt för att bestämma mig vilken av pjäserna som är snyggast...

Någon katastrof som inträffa så här sent?
Snarare tvärtom. Jesusbarnet har återkommit som kalv på sin födelsedag. Hallelulja! Prisa gudarna!
image.jpg

Hejsan,
Är för tillfället inne på att införskaffa en Panerai. Jag brukar flippa klockor relativt frekvent och frågar därför vilken av klockorna jag bör köpa? Vilken är mest populär, PAM 111 eller PAM 112. Båda med sandwich-tavla

Jag har väldigt svårt för att bestämma mig vilken av pjäserna som är snyggast...

Hugget som stucket, kolla KS för båda modellerna hur många som varit ute senaste året.

Vad tycker folket om submersible 682?
Vad är era tankar om den?
Jag är sugen på en sådan men har aldrig provat den modellen.
Kom gärna med era intryck av den.

Haft en i några dagar, ruggigt nöjd än så länge. Sitter riktigt bra på en 16.5cm handled, nu på ett mörkt asso strap. Eftersom den är helt borstad så blir den riktigt toolig, vilket passar mig alldeles utmärkt.

Jeg ble helt solgt etter jeg så den förste gangen så jeg kjöpte en for et par måneder siden uten at jeg hadde prövd den först. Er veldig nöjd og tror den kommer stanna lenge. En helt klar favoritt!

Hejsan,

111 helt klart! :D

Hejsan,

Av de två du nämner så spelar det ingen större roll, funder på om du vill ha subsek eller ej. Jag tycker det är för lite liv i 112an, det händer inte speciellt mkt på tavlan. Mitt val skulle alla gånger blivit 111an. Är inte sandwich ett måste så kika även på 590.
3BA69464-1C8D-4A82-A925-997E6A9CB4FB.jpeg

Tillbaka
Topp