• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tredje...
532B94A1-072E-4D84-B9B7-BFD90882DCCF.jpeg

1) vad säger ni om pam01048?
2) finns motsv pam682 med svart ring?

1. Är väl väldigt liten för en panna, väldigt få som har en här iaf. Sedan personligen har jag lite svårt för datumbubblan på just den där modellen.

2. Inte 42mm, 1389 är det närmaste du kommer men är 47mm och avlånga index.

Tack föt input, håller nog med. PAM563, hur är intresset och respekten för den blamd Paneristis? Gillar vit tavla..
Jag gillar också vit tavla, men vi är ganska få. Respekt finns helt klart, det är få pannor som blir dissade här, intresset är dock lägre. Det är inte den vanligaste modellen av vit panna som jag sett, så jag skulle gissa att det är ytterst få här i tråden som någonsin trånat efter den än mindre har sett den. :D 8-dagarsverk höjer nog intresset förvisso. Men, för 17, skit i det, om du gillar den, köp den!

Jag vet att jag borde göra en tråd för byten med denna fråga, men tänkte bara kolla först hur stor är chansen att kunna byta ett oanvänt gummi mot låt säga ett tygOEM? :)
är det stora priskillnader?

Tillbaka
Topp