Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1) vad säger ni om pam01048?
2) finns motsv pam682 med svart ring?
1) vad säger ni om pam01048?
Snyggt band! Vart är det från
1. Dåliga proportioner.1) vad säger ni om pam01048?
Är det stora eller lilla?2019 startar bra med sol och panna
![]()
Är det stora eller lilla?
Tack föt input, håller nog med. PAM563, hur är intresset och respekten för den blamd Paneristis? Gillar vit tavla..1. Dåliga proportioner.
2. Nej.
Jag gillar också vit tavla, men vi är ganska få. Respekt finns helt klart, det är få pannor som blir dissade här, intresset är dock lägre. Det är inte den vanligaste modellen av vit panna som jag sett, så jag skulle gissa att det är ytterst få här i tråden som någonsin trånat efter den än mindre har sett den.Tack föt input, håller nog med. PAM563, hur är intresset och respekten för den blamd Paneristis? Gillar vit tavla..
Aha.Om du menade att det var samma klocka då är det inte det. Den på Blocker är en tidigare version.
Är det samma proportioner på 372 och 673? Vilken tycker ni är coolast?
AAAARGHHHHH!!!Nyåret börjar bra, fick precis in ett paket - vad kan detta vara - lite konstig box?!
![]()
Håller på och preppar en separat dubbelunboxingtråd (inkl fiddy efter begäran), snart så![]()
Fantastisk klocka det där.![]()
![]()
![]()
PAM1389
Riktigt sugen på en 372 med plexiFortfarande inte redo att lämna 372:an i lådan...
![]()
KBK!Riktigt sugen på en 372 med plexifår lägga en köpes annons tror jag
WOW!!Paketöppningstråden ligger uppe nu, det blev en Pam004 Pre-A!
![]()