• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gummipremiär!
Pam653
77CC7BD4-34E8-4041-A343-EDAF16D933FC.jpeg
Riktigt snyggt

Jag är inte direkt förespråkare för vapen eller för den delen skjuta djur för skojs skull.
Ok, jag jagar och skjuter en del och anser det vara trevligare för djuren att få leva i sin naturliga miljö innan dom hamnar på tallriken än att dom föds upp i köttfabriker men vi har alla olika syn på detta. Dessutom tror jag andelen brott där en Purdey eller liknande exklusiva vapen är inblandade hamnar i storleksordningen noll så för min del får de gärna samarbeta med dom. För mig är en Purdey likt en riktigt fin klocka ett högkvalitativt hantverk som har en del av sin lockelse just i det faktum att den är svåruppnåelig för mig att äga. Om alla kunde köpa en Panerai för 1200:- på ÖB så vore den ju inte lika kul :)

Ni som är Paneraiexperter, vilka referenser skall jag kolla efter om jag vill ha en Luminor, min 44mm, Sandwichtavla och ett minimum av komplikationer och text på tavlan?
Finns det någon bra referenssida som listar alla referenser där man kan dregla loss ordentligt?
:)

Ni som är Paneraiexperter, vilka referenser skall jag kolla efter om jag vill ha en Luminor, min 44mm, Sandwichtavla och ett minimum av komplikationer och text på tavlan?
Finns det någon bra referenssida som listar alla referenser där man kan dregla loss ordentligt?

watchbase.com är din vän.

Annars är SIHH imorgon så jag hade suttit ner i båten och väntat och sett vad som släpps.

000, 005, 112, 510, 560.
Watchbase.com > Luminor

Riktigt sugen på ett sånt här band men är lite väl dyrt..nån som har tips var man kan hitta ett liknade lite billigare eller nån som har ett till salu?

22F645B0-CCE0-4DEA-AB80-D362198291F4.png

Tillbaka
Topp