johnz
Silver
Ska inte köpa utan skulle in och kika på bandet (till en klocka jag däremot köpt). Men jag tycker det vore synd om den utgick då det är en grym version.Köp den som ligger på k&s då?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska inte köpa utan skulle in och kika på bandet (till en klocka jag däremot köpt). Men jag tycker det vore synd om den utgick då det är en grym version.Köp den som ligger på k&s då?![]()
Ska inte köpa utan skulle in och kika på bandet (till en klocka jag däremot köpt). Men jag tycker det vore synd om den utgick då det är en grym version.
I mitt tycke skulle det inte vara någon större förlust dock! Oerhört svårt för den där textcirkeln!Panerai är inte direkt kända för smidig hemsida, skulle inte dra för stora växlar än på att den försvinner![]()
Riktigt snyggtGummipremiär!
Pam653
![]()
Ligger ju en 112 ute för 53 annars, om man är galen och desperat alltså.
I mitt tycke skulle det inte vara någon större förlust dock! Oerhört svårt för den där textcirkeln!
Gillar subsekund men tycker det bryter symmetrin med en trea utan nia, ergo: jag sväljer cirkeln.Jag är lite 50/50 på cirkeln faktiskt, kan inte riktigt bestämma mig![]()
Jag med! Tycker det ser bättre ut med 3a där även med sub second. Typ som pam111.I mitt tycke skulle det inte vara någon större förlust dock! Oerhört svårt för den där textcirkeln!
Alltså. De pillar ju med hemsidan och nya modeller just nu. Sitt ner i båten![]()
Haha, nej det där känns ju rätt långt från Panerais grundkoncept.![]()
Jag är inte intresserad men den här hade jag missat.
De har ju haft samarbete med vapentillverkaren Purdey i många år, tyvärr. Vore kul om de avslutade det snart.Haha, nej det där känns ju rätt långt från Panerais grundkoncept.
Har sett dom där Asienspecialarna tidigare och grisen var ju rolig iaf![]()
Mm helt ologisktDe har ju haft samarbete med vapentillverkaren Purdey i många år, tyvärr. Vore kul om de avslutade det snart.
Varför är det helt ologiskt att två stora producenter av livsstilsprodukter som väl båda får anses vara samarbetar?De har ju haft samarbete med vapentillverkaren Purdey i många år, tyvärr. Vore kul om de avslutade det snart.
Jag är inte direkt förespråkare för vapen eller för den delen skjuta djur för skojs skull.Varför är det helt ologiskt att två stora producenter av livsstilsprodukter som väl båda får anses vara samarbetar?
Jag är inte direkt förespråkare för vapen eller för den delen skjuta djur för skojs skull.
Ok, jag jagar och skjuter en del och anser det vara trevligare för djuren att få leva i sin naturliga miljö innan dom hamnar på tallriken än att dom föds upp i köttfabriker men vi har alla olika syn på detta. Dessutom tror jag andelen brott där en Purdey eller liknande exklusiva vapen är inblandade hamnar i storleksordningen noll så för min del får de gärna samarbeta med dom. För mig är en Purdey likt en riktigt fin klocka ett högkvalitativt hantverk som har en del av sin lockelse just i det faktum att den är svåruppnåelig för mig att äga. Om alla kunde köpa en Panerai för 1200:- på ÖB så vore den ju inte lika kulJag är inte direkt förespråkare för vapen eller för den delen skjuta djur för skojs skull.
Ni som är Paneraiexperter, vilka referenser skall jag kolla efter om jag vill ha en Luminor, min 44mm, Sandwichtavla och ett minimum av komplikationer och text på tavlan?
Finns det någon bra referenssida som listar alla referenser där man kan dregla loss ordentligt?
![]()
000, 005, 112, 510, 560.Ni som är Paneraiexperter, vilka referenser skall jag kolla efter om jag vill ha en Luminor, min 44mm, Sandwichtavla och ett minimum av komplikationer och text på tavlan?
Finns det någon bra referenssida som listar alla referenser där man kan dregla loss ordentligt?
![]()
Tackar!000, 005, 112, 510, 560.
Watchbase.com > Luminor
Tackar, ja jag spanar mest nu så det blir nog inköp framåt vårkanten/sommaren tror jagwatchbase.com är din vän.
Annars är SIHH imorgon så jag hade suttit ner i båten och väntat och sett vad som släpps.
Inte jag heller men hade det varit Beretta hade jag varit all for itJag är inte direkt förespråkare för vapen eller för den delen skjuta djur för skojs skull.
000, 005, 112, 510, 560.
Watchbase.com > Luminor
Den här är 44 och ser ju inte helt galen ut på min arm så det kanske kan funka
![]()
Lägger jag tumstocken tvärt över handleden så är det 7 cm från kant till kant så då kan det nog fungera, får ta mig till kungliga huvudstaden och testa lite får vi seVad har du för storlek på handleden? L2l måttet som spelar in mest, luminor 44mm pannorna har 53mm l2l i alla fall.
Lägger jag tumstocken tvärt över handleden så är det 7 cm från kant till kant så då kan det nog fungera, får ta mig till kungliga huvudtaden och testa lite får vi se![]()