På panerai.com ligget 682 på 8500 €, ca 87000 sek. Lite dyrare än ny sub alltså. Är AD villigare att prata om priset på Panerai än de är gällande SS Rolex?
Bara prova, annars brukar dem finnas på c24 lite billigare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På panerai.com ligget 682 på 8500 €, ca 87000 sek. Lite dyrare än ny sub alltså. Är AD villigare att prata om priset på Panerai än de är gällande SS Rolex?
Vette tusan.. Om man får plåta lär det vara extremt hårda förhållningsregler vad gäller när man får börja posta..Bra upplägg! Bildförbud?![]()
Med endast 2st ADs med samma ägare i Sverige är ju konkurrensen låg. Internationellt vet jag att det går att få ner priserna, precis som det går på de flesta andra märken.På panerai.com ligget 682 på 8500 €, ca 87000 sek. Lite dyrare än ny sub alltså. Är AD villigare att prata om priset på Panerai än de är gällande SS Rolex?
Låter ju snitjobbigt.Flyger imorrn förmiddag. En sväng till hotellet och sen upphämtning på eftermiddagen av boutique manager för transport till SIHH. Där bjuds på visning av alla nyheter efterföljt av middag med övriga inbjudna kunder och JMP
Hinner lurka runt på mässan under måndagen också innan flyget hem går på eftermiddagen..
Absolut. Finns ny 628 på C24 för dryga 60K. Stort dropp från 87. Mest ut den aspekten jag undrade gällande AD.Bara prova, annars brukar dem finnas på c24 lite billigare.
Med endast 2st ADs med samma ägare i Sverige är ju konkurrensen låg. Internationellt vet jag att det går att få ner priserna, precis som det går på de flesta andra märken.
GråmarknadAbsolut. Finns ny 628 på C24 för dryga 60K. Stort dropp från 87. Mest ut den aspekten jag undrade gällande AD.
Vette tusan.. Om man får plåta lär det vara extremt hårda förhållningsregler vad gäller när man får börja posta..
Mkt trevlig...Bra köp & välkommen!
Större storlek kommer. Jag började på 44, efter ett tag kändes 47 rätt också.
![]()
PAM422
Sub vs Sub
![]()
1: Vilken funktion fyller snapback-modellerna?Rätt sent ute, men än finns nästan ett dygn kvar att ackumulera på.. Kommer förhoppningsvis kunna prata lite med JMP och vem vet vilka mer lirare från Panerai imorrn kväll..
Har ni några särskilda frågor ni vill skicka med mig som jag ska försöka få svar på å Paneristi Swedens vägnar?
Saxat från rolexforums
So, to make a long story short, I bought my first Panerai right after quitting Rolex, and lo and behold, I caught the PAM virus.. not only I fell in love with this beauty, I have the urge to start collecting those fine pieces.. since this fatidic moment, I started researching every aspect of the objects of my desire.. which leeds us to my post. Through my contacts, I was able to get the following informations:
1- A new Bronzo will be announced, but that information was already in the air.
2- A new Luminor Submersible 1950 Carbotech 42mm will be announced. It will most likely have the P.9010 calibre.
Riktigt grym. Jag har postat den tidigare. Den är toolig med sitt borstade case.
Carbotech i 42! Grymt! Även om 47an också är riktigt grym!Saxat från rolexforums
So, to make a long story short, I bought my first Panerai right after quitting Rolex, and lo and behold, I caught the PAM virus.. not only I fell in love with this beauty, I have the urge to start collecting those fine pieces.. since this fatidic moment, I started researching every aspect of the objects of my desire.. which leeds us to my post. Through my contacts, I was able to get the following informations:
2- A new Luminor Submersible 1950 Carbotech 42mm will be announced. It will most likely have the P.9010 calibre.
Den kan bli grym om den har toolig look.Saxat från rolexforums
1. Finns det planer på modeller i gult guld med gummistraps?Rätt sent ute, men än finns nästan ett dygn kvar att ackumulera på.. Kommer förhoppningsvis kunna prata lite med JMP och vem vet vilka mer lirare från Panerai imorrn kväll..
Har ni några särskilda frågor ni vill skicka med mig som jag ska försöka få svar på å Paneristi Swedens vägnar?
Skit i frågorna vi har. Lägg krutet på att få till något samarbete, från ett eget armband till en egen SE.Rätt sent ute, men än finns nästan ett dygn kvar att ackumulera på.. Kommer förhoppningsvis kunna prata lite med JMP och vem vet vilka mer lirare från Panerai imorrn kväll..
Whut? Är det en gammal modell som jag lyckats missa eller har Panerai fått lika dålig smak som resten av världen?
Har Panerai en ny Creative Director alltså?
Whut? Är det en gammal modell som jag lyckats missa eller har Panerai fått lika dålig smak som resten av världen?
Finns inga tillverkare som svarar på direkta frågor om kommande modeller.1. Finns det planer på modeller i gult guld med gummistraps?
2. Kommer det någon kronograf i bettariniboett?
3. Planeras det en submersible i borstat stål, kronograf och vit tavla?
4. Kommer det att lanseras borstade länkar?
5. När kommer det en Radiomir med wirelugs med vit ren tavla och grön lume?
6. När släpper Panerai en Daytona-killer i 40 mm?
Feck![]()
Bilden taggad med #sihh2019 på IG också... I fear that it's real
Hemsk! Lika hemsk som i princip alla andra sunburstmodeller.