Ja hemsk är den, men andra halvan av ditt statement är snicksnack.Hemsk! Lika hemsk som i princip alla andra sunburstmodeller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja hemsk är den, men andra halvan av ditt statement är snicksnack.Hemsk! Lika hemsk som i princip alla andra sunburstmodeller.
Dykarklockor ska inte ha sunburst! Som att sätta lågprofildäck på en Hummer.Ja hemsk är den, men andra halvan av ditt statement är snicksnack.
Det är datumbubblan som framförallt äcklar mig.Hemsk! Lika hemsk som i princip alla andra sunburstmodeller.
HahaDykarklockor ska inte ha sunburst! Som att sätta lågprofildäck på ren Hummer.![]()
Kanske råkat like:a bara.. återstår att seHaha
Ja alltså den här gröna är på en helt annan och sjuk nivå när vi snackar sunburst.. Är den på riktigt blir jag fan halvknäckt..
Den är mao på riktigt!!!... Och min fru bara "den där var ju ganska snygg, ser ut som en vanlig panerai bara lite bättre". Vafan!
Nu kommer jag förmodligen att göra bort mig helt i den här tråden när jag skriver att jag gillar den
Nu kommer jag förmodligen att göra bort mig helt i den här tråden när jag skriver att jag gillar denEn Panerai ”Hulk”...
Verkar såHar Panerai en ny Creative Director alltså?
Bandet... Är det något nytt ? Om nu klockan är riktig
... Och min fru bara "den där var ju ganska snygg, ser ut som en vanlig panerai bara lite bättre". Vafan!
Ehrm...... kan väl inte vara äkta?
![]()
Måste ju vara det . Folk som trollar baraHaha ser ut som nån kinakopia..
Måste ju vara det . Folk som trollar bara
Det förstår jag. Jag ville bara plantera tanken eftersom perspektiven behöver vidgas.Finns inga tillverkare som svarar på direkta frågor om kommande modeller.
Nej, en sån kan man inte ha[/QUO
TvärnejEhrm...... kan väl inte vara äkta?
![]()
Praktiskt men asfult.De var asfula båda två. En blank tavla passar inte på en klocka och förstoring på datumet är praktiskt.
Nu kommer jag förmodligen att göra bort mig helt i den här tråden när jag skriver att jag gillar denEn Panerai ”Hulk”...[/QUOTE
Vilken entré, välkommen!Om det är så, lyckades R bättre, även om jag aldrig dragits till Hulk och Kermit. Ska Panerai gör något dylikt, hoppas inte, måste det bli på en submersible som har bezelring. Bara tavlan räcker inte för att skapa en Hulk.
Det syns knapp, och klart mindre än en oproportionerligt för stor klocka på armen.Praktiskt men asfult.
Let's agree to totally disagreeDet syns knapp, och klart mindre än en oproportionerligt för stor klocka på armen.
Blir ett ner nervvrak av det här. När man försöker klicka sig in på 590an på hemsidan är den inte längre tillgänglig...![]()
Ligger ju en 112 ute för 53 annars, om man är galen och desperat alltså.Köp den som ligger på k&s då?![]()