• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

- sihh2019 - panerai - luminor - firenze - ultramegalimitededition - luminorpanerai - p.jpg

o_O
Nu kommer jag förmodligen att göra bort mig helt i den här tråden när jag skriver att jag gillar den :sorry: En Panerai ”Hulk”...

Nu kommer jag förmodligen att göra bort mig helt i den här tråden när jag skriver att jag gillar den :sorry: En Panerai ”Hulk”...[/QUOTE
Vilken entré, välkommen! :D Om det är så, lyckades R bättre, även om jag aldrig dragits till Hulk och Kermit. Ska Panerai gör något dylikt, hoppas inte, måste det bli på en submersible som har bezelring. Bara tavlan räcker inte för att skapa en Hulk.

8DE637B6-ED1A-4C74-AA40-3507EC3BE80B.png
89197EC3-8A21-4941-9610-65E59AEBC26F.png
Blir ett ner nervvrak av det här. När man försöker klicka sig in på 590an på hemsidan är den inte längre tillgänglig...

Tillbaka
Topp