zzaphod
Basic
Ah, gillar fortfarande dom gamla bättre, utsticket bakåt rör till det tycker jag. Skippa svansen och behåll lumestrecket runt visaren.Jämför med 389/1389 alltså.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, gillar fortfarande dom gamla bättre, utsticket bakåt rör till det tycker jag. Skippa svansen och behåll lumestrecket runt visaren.Jämför med 389/1389 alltså.
![]()
Jag håller med. Nery-pannan i 42mm är bäst hittills enligt mig.Dessa 42mm var trevliga tillskott, den ljusa kändes fräsch.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Även denna var bra.Jag håller med. Nery-pannan i 42mm är bäst hittills enligt mig.
Kul att Panerai vågar satsa mer på stenhårda men mindre klockor, tänker mig dom mindre subbarnaJag håller med. Nery-pannan i 42mm är bäst hittills enligt mig.
Skulle nog vilja säga att armbandet på den där är mest nytänk för att vara Panerai.Även denna var bra.![]()
![]()
![]()
Skulle nog vilja säga att armbandet på den där är mest nytänk för att vara Panerai.![]()
Gummi eller vad är det för strap? Tyckte inte det såg så tilltalande ut på bilden.
Det *är* coolt!
Carbotech som material verkar häftigt men färgkombinationen ser lite lekstuga ut för mig![]()
Tog en skärmbild innan sidan stängdes ned, 42 ser mysig ut. Förstår dock inte varför Panerai är så förtjusta i bebisblått.
682 ligger på 8500 Euro på Panerai.com. Vi bor på fel sida Atlanten.Vad listar nya 42mm? 682 listar ju 8700usd så antar att nya kostar några lappar till?
Tror inte att priserna är annonserade ännu.Vad listar nya 42mm? 682 listar ju 8700usd så antar att nya kostar några lappar till?
Miljövänligt ocksåDet *är* coolt!
Är tavlan i nåt särskilt material? Tänker på att texten är etsad i glaset istället för att vara tryckt på tavlan. LAB-ID hade väl samma design med text på glaset men där var ju tavlan i nåt särskilt nanotub-material?Även denna var bra.![]()
![]()
![]()
Jag gillar dem. Jag gillar de vanliga också, jämt skägg.Vad tycker vi om den nya designen på visarna?
![]()
Jag säger bara, den tavlan. Smack!Vad tycker vi om den nya designen på visarna?
![]()
PAM984 gillade jag inte först, men efter några sekunder är den som en klocka ska vara. Den ska ha en funktion, inte bara fernissa. Titan och dykarbezelen gick hem hos mig.Även denna var bra.![]()
![]()
![]()
Köpt ?I morgon kommer 42mm fernissa...
![]()
Yep
Tycker den där med blåa bezel och grå tavla var riktigt gräslig.. Tavlan ser ut som en riktigt ful lenolium matta från en skola med den där strukturen.Dessa 42mm var trevliga tillskott, den ljusa kändes fräsch.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kul! Här på forumet? Eller c24? Eller någon annanstans?
Inte bara att armbandet är återanvänd plast.. Boetten är i recycled titan..Skulle nog vilja säga att armbandet på den där är mest nytänk för att vara Panerai.![]()
Detta är lite skumt ... Cost cutting?Enligt specen på paneraicentral har de nya 42mm subarna fått OPXXXIV urverk istället för 9010. OP är väl inte in-house utan moddade?
Nån som vet om OPXXXIV har jumping hour som 9010? Förövrigt anser jag att panerai.com siten borde förstöras.