Kanske då det finns kvar rätt många ex i boutiquerna/hos AD ?Men här var ju 682:an kvar? Tolkade Palle som att den skulle ersättas av 683
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske då det finns kvar rätt många ex i boutiquerna/hos AD ?Men här var ju 682:an kvar? Tolkade Palle som att den skulle ersättas av 683
Sjukt snygg, grattis...Kunde inte motstå frestelsen när den uppenbarade sig. Blev idag med panerai och gick direkt på fetknoppen!![]()
Snabba ryck! Nya tankar?Kommer en liten heads up att jag kommer nog lägga ut 112an på köp o sälj i veckan.
Ja tyvärr,men klockan är galet snygg och sandwich tavla är enligt mig galet snyggt men den är nog lite för stor :-/ men vi får se vad som händer. Ska ge de några dagar innan jag lägger ut annons men är nån sugen så tar jag de då. Tycker att 112 är en perfekt avskalad panerai med snygg tavlaSnabba ryck! Nya tankar?
Det ser verkligen ut som en blå pil. Det är en på miljonen att ljuset ska lägga en blå trekant just på toppen av minutvisaren, men låt oss hoppas på att det är ljuset som speglar.
Ja ett paket är på GJa tyvärr,men klockan är galet snygg och sandwich tavla är enligt mig galet snyggt men den är nog lite för stor :-/ men vi får se vad som händer. Ska ge de några dagar innan jag lägger ut annons men är nån sugen så tar jag de då. Tycker att 112 är en perfekt avskalad panerai med snygg tavlahar du hittat nåt nytt?
Gissar 372 eller 233Ja ett paket är på G
Nja. Jag har inte sett alla nya modeller än heller. Jag tar beslutet framåt slutet av veckan.@mårt är det nu vi klipper en varsin 372? Eller väntar vi tills 2020?
Riktigt fin, gratis...Där kom den, PAM512
![]()
Tack! Nä den var inte gratis....äh bara skoja, tack ska du haRiktigt fin, gratis...
Jag är en rista , jag hatar den inteAlla ristis hatar den. DNA? Nja. Leder den OP i rätt riktning? Tveksamt.
Är den fett cool? JA!!
![]()
Guld-42mm-submersiblen är en 684 med lite små nya detaljer, samma ref nummer.
Vet ej. "some new details".Typ orange text på tavlan, annars lika som tidigare?![]()
Jag är också en rista, jag är inte heller emot den. Panerai har gjort avsevärt mycket fulare saker.Jag är en rista , jag hatar den inte![]()
Alla ristis hatar den. DNA? Nja. Leder den OP i rätt riktning? Tveksamt.
Är den fett cool? JA!!
![]()
Mitt i kaskaden av nya pannor så klämmer jag in en bild på min gamla 653a som nu sitter på gummi!
![]()
Jag är en rista , jag hatar den inte![]()
Jag är också en rista, jag är inte heller emot den. Panerai har gjort avsevärt mycket fulare saker.
Även när de släpper DNA-klockor klagar folk där... Kommer du ihåg när exempelvis 662/663 och 673 släpptes ?Ok då, alla Ristis utom ni två då!
Kolla i Paneristi.com på fejjan så är det galen slakt på nya releaser. Det verkar iofs vara standard varje gång Panerai inte släpper något som är rent DNA.
Oh så gammal.Mitt i kaskaden av nya pannor så klämmer jag in en halvrisig bild på min gamla 653a som nu sitter på gummi!
![]()
Jo, vi avhandlade det några sidor bak.Ok då, alla Ristis utom ni två då!
Kolla i Paneristi.com på fejjan så är det galen slakt på nya releaser. Det verkar iofs vara standard varje gång Panerai inte släpper något som är rent DNA.
Haha ja nästan vintage!Oh så gammal.![]()
Den där går rakt emot allt jag gillar med Panerai, den avskalade enkla tavlan och renheten.. Men just den där gillar jag som fasenMitt i kaskaden av nya pannor så klämmer jag in en halvrisig bild på min gamla 653a som nu sitter på gummi!
![]()
Samma här! Men på något sätt visste jag att jag var tvungen att testa den första gången jag såg den :0Den där går rakt emot allt jag gillar med Panerai, den avskalade enkla tavlan och renheten.. Men just den där gillar jag som fasen
Väldigt läcker klocka!