• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

A109FC47-B1B8-450D-9EAA-8898B787A87A.jpeg
Kunde inte motstå frestelsen när den uppenbarade sig. Blev idag med panerai och gick direkt på fetknoppen!
Sjukt snygg, grattis...

Snabba ryck! Nya tankar?
Ja tyvärr,men klockan är galet snygg och sandwich tavla är enligt mig galet snyggt men den är nog lite för stor :-/ men vi får se vad som händer. Ska ge de några dagar innan jag lägger ut annons men är nån sugen så tar jag de då. Tycker att 112 är en perfekt avskalad panerai med snygg tavla :) har du hittat nåt nytt?

Ja tyvärr,men klockan är galet snygg och sandwich tavla är enligt mig galet snyggt men den är nog lite för stor :-/ men vi får se vad som händer. Ska ge de några dagar innan jag lägger ut annons men är nån sugen så tar jag de då. Tycker att 112 är en perfekt avskalad panerai med snygg tavla :) har du hittat nåt nytt?
Ja ett paket är på G

Tillbaka
Topp